محمدرضا مهرانپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

آبی‌پوشان سطح تحمل خود را بالا ببرند/ جای دو استقلالی در تیم ملی خالی است/ مدیران باشگاه نباید فرصت سوزی کنند

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۴۶۰۳
آبی‌پوشان سطح تحمل خود را بالا ببرند/ جای دو استقلالی در تیم ملی خالی است/ مدیران باشگاه نباید فرصت سوزی کنند
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: همیشه ایراداتی در لیست تیم مالی وجود داشته و جای چند بازیکن خالی احساس می‌شده و این‌بار هم این اتفاق برای لیست اخیر تیم ملی رخ داده است.

محمدرضا مهرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی استقلال برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: درخصوص بحث فنی دیدار باید به این موضوع اشاره کنم که استقلالی ها باید سطح تحمل شان را بالا ببرند. این احساس وجود دارد که بازیکنان تیم می خواهند زود به گل برسند. به نظرم آنها نیازمند این هستند که بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند تا بتوانند به هدف شان برسند. ایجاد این مالکیت کمک زیادی به این تیم می کند تا بتوانند موفق تر عمل کنند، ضمن اینکه آنها در امر توپ گیری از حریف سخت گیر نیستند. بچه های تیم باید حریفانشان را بیشتر تحت فشار قرار بگذارند و عجولانه به سمت دروازه برنامه ریزی نداشته باشند.

پیشکسوت استقلال با تاکید بر افزایش اشتباهات داوری در بازی‌های اخیر لیگ گفت: در هفته های اخیر وضعیت داوری ها به گونه ای است که هم تیم های برنده نسبت به آن شکایت دارند و هم تیم های بازنده، اتفاقی که اصلا جالب نیست. در بازی اخیر استقلال هم پنالتی مسلمی به نفع استقلال اعلام نشود و یکسری خطاهای واضح از چشم تیم داوری دور ماند که امیدوارم جزو اشتباهات داوری باشد و عمدی در کار نباشد.

مهرانپور در واکنش به شرایط ویژه استقلال برای ادامه مسیرش در لیگ قهرمانان و نیازهای این تیم برای موفقیت در بازی‌های مهم آسیایی به خبرنگار برنا گفت: استقلال وضعیت ویژه ای را در پیش دارد. در هر تیمی وظیفه کادر فنی، برنامه ریزی فنی و برنامه های تیم است و بازیکنان هم باید فرامین کادر را در زمین اجرا کنند و گوش به فرمان باشند. در این بین مسئولیت مهمی هم برعهده تیم مدیریتی است که باید شرایط را برای تیم و کادر مهیا کنند. در حال حاضر تمدید قراردادها و تامین نیازهای کادر فنی برای ماه های آینده اصلی ترین مواردی است که باید از سوی مدیران اجرا شود. این فرصت طلایی برای مدیران باشگاه ایجاد شده که به فکر ماه های آینده بوده و با تمدید قراردادها و تقویت تیم دنبال این موضوع باشند که بهترین شرایط را برای استقلال رقم بزنند تا در ادامه دغدغه ای برای تیم باقی نماند. مدیران استقلال باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند و فرصت سوزی نکنند.

پیشکسوت استقلال درخصوص شرایط فعلی تیم ملی و این موضوع که لیست فعلی تیم ملی تغییرات زیادی با لیست کارلوس کی‌روش ندارد، تاکید کرد: تیم ملی ما 4 بازی حساس را در پیش دارد و قدر مسلم این است که در شرایط فعلی جایی برای آزمون و خطا نیست و استفاده از بهترین نیروهایمان در این دیدارها کار درستی است. این موضوع که فهرست دراگان اسکوچیچ شباهت زیادی به لیست کاروس کی روش دارد هم اتفاقی طبیعی است. معمولا مربی جدید تغییرات زیادی اعمال نمی کند. این موضوع حتی برای مربیان جدید در باشگاه ها هم صدق می کند. در هر صورت لژیونرهای خوبی داریم و با تلفیق این نفرات با نیروهای داخلی می توانیم به نتایج دلخواه در بحرین دست پیدا کنیم.

او درخصوص جای خالی چند بازیکن استقلال در لیست اخیر دراگان اسکوچیچ افزود: همیشه ایراداتی در لیست تیم مالی وجود داشته و جای چند بازیکن خالی احساس می شده و این بار هم این اتفاق برای لیست اخیر رخ داده است. در هر صورت سرمربی اختیار تام دارد و همه باید به نظراتش احترام بگذاریم. به نظرم از استقلال علاوه بر مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی هم خوب کار کرد و شایسته حضور در تیم ملی بود و نام محمد نادری هم می توانست در لیست دعوت شدگان گنجانده شود.

مهرانپور درخصوص شانس تیم ملی برای صعود به جام جهانی گفت: در مسیر صعود به جام جهانی تیم های عراق و بحرین سخت ترین رقبای ما هستند. البته این تیم ها هم روی کاغذ نمی توانند برای ما درسرساز باشند اما شرایط تیم ملی خاص است و فوتبال هم قابل پیش بینی نیست. با این وجود حضور لژیونرهای باتجربه و نفرات خوب در تمامی خطوط با برنامه های ویژه کادر فنی، این کمک را به تیم ملی خواهد کرد تا تیم به جام جهانی صعود کند. بازیکنان نشان داده اند مرد روزهای سخت هستند و می توانند تاریخ را برای فوتبال تکرار کرده و راحت به جام جهانی قطر صعود کنیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز