ایزد سیف‌الله‌‌ پور:

خادم خودش را جای ما بگذارد/ بابت شرایط تارتار ناراحتم

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۲:۰۳
کد خبر: ۱۱۸۴۶۱۴
مدیرعامل باشگاه نساجی ضمن گلایه از حکم صادر شده برای دیدار پیکان و سایپا گفت: من همه چیز را با دید مثبت می بینم و نمی خواهم کسی را تهدید کنم اما مردم‌ شهرهای اصفهان، قائمشهر، مسجد سلیمان و ... حال و روز خوبی ندارند.

به گزارش برنا؛  ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، درباره پرونده جنجالی دیدار سایپا و پیکان به نفع تیم سایپا بیان کرد: در برنامه فوتبال برتر تاکید کردم باید نتیجه فوتبال در زمین بازی مشخص شود. سر درب هر باشگاه بنر با عنوان باشگاه فرهنگی نصب شده است اما انگار هر باشگاه برای ۱۷ ثانیه بازی هر کار ناشایست را انجام می‌دهند. بهتر است سر درب باشگاه‌ها عنوان باشگاه اقتصادی نصب کنیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: متاسفانه تحت هر شرایطی می‌خواهیم نتیجه را عوض کنیم. طی این سال‌ها با رعایت قوانین اتفاق افتاده است که بابت بازی جوانمردانه ۵۰ میلیون پاداشی بگیریم؟ از زمانی که من یادم‌ می‌آید ما فقط در حال جریمه شدن هستیم. از رقم بلیت فروشی، تبلیغات و ..‌. رقمی هم عاید ما نمی شود تا به آن دلخوش باشیم.

سیف الله پور گفت: مگر‌ می توان استناد به بندی از اساسنامه فدراسیون فوتبال کرد که در سال ۹۳ پایه گذاری کرده ایم اما در سال ۹۶ حذف شود؟ بعد هم  این پرونده را به بندی از اساسنامه فیفا ربط بدهیم. طبق بند فیفا اگر در بازی های دیگر این تخلف تعویض بازیکن‌ غیر مجاز تاثیرگذار باشد، نباید رای صادر شود. رئیس کمیته انضباطی به جای قبول اشتباه می‌گوید ۷ هفته بازی باقی مانده است! اتفاقی که خیلی نادر است اما متاسفانه برای تیم ما افتاد و با اعلام‌نتیجه به سود سایپا جایگاه ما در جدول رده بندی تغییر کرد.

او عنوان کرد: از دیشب تا الان بابت صحبت های تارتار سرمربی مستعفی تیم‌ پیکان ناراحت هستم. ما باید در زمین فوتبال حق مان را بگیریم اما بعضی‌ها الان از جای دیگری حق شان را می گیرند. فوتبال جای جوانمردان است و قطعا با این روش به قهقرا می رویم. فدراسیون فوتبال در اوایل کار خود اعلام کرد با فساد و بی عدالتی ها مبارزه کند اما مگر‌ می‌شود کلمه ای از بند را حذف کنند به بند دیگری از اساسنامه فیفا در برخورد با این پرونده  استناد کنند؟ من همه چیز را با دید مثبت می بینم و نمی خواهم کسی را تهدید کنم اما مردم‌ شهرهای  اصفهان، قائمشهر، مسجد سلیمان و ... حال و روز خوبی ندارند. امیدوارم‌کمیته استیناف راهی بدهد که حق به حق دار برسند.

او اضافه کرد: در بازی کوپا ایتالیا در رقابت های جام حذفی این کشور رای به سود تیم رم صادر شد اما باید بدانید این رای تغییری در جدول ایجاد نکرد و جز رم هیچ‌ تیمی منفعت یا ضرر نبرد. در لیگ ‌برتر فوتبال ۱۴ تیم از این رای ناراضی هستند. اینکه زنگ می زنند تا امضاهای مان را برابر این رای  پس بگیرند درست نیست. بهتر است بند را درست ترجمه کنی به شرط اینکه تاثیری روی تیم‌های دیگر نداشته باشد اما چرا بند را حذف می‌کنید؟

سیف الله پور در پایان تصریح کرد: سراجی به عنوان مدیرعامل سایپا باید از حق قانونی اش دفاع کند اما  بحث‌ ما فوتبالی است وگرنه  سراجی دوست نزدیک من است. اینکه به بند فیفا اکتفا می‌کنید به درستی بگویید این بند چه می‌گوید. حسن زاده بند را در فوتبال ملی‌ می‌گوید و من را غیر فوتبالی خطاب می‌کند اما من ۱۸ سال مدیر ورزشی بوده ام. اگر‌ اعتراض کردیم‌واکنش زود هنگام نداشته باشید. نباید تیم‌های دیگر با رای شما ذی نفع باشند و بقیه ضربه بخورند. حالا در جدول با این رای عجیب و غریب جایگاه ما با پیکان عوض شد که روی روند ما تاثیرگذار بود. عزیزی خادم برای یک بار هم که شده خودش را جای ما بگذارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز