فریدون معینی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

همبستگی برگ برنده ما در بحرین است/ مجموعه‌ای از بهترین‌ها در تیم ملی حضور دارند/ بازی‌های دور رفت ملاک نیستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۵:۰۰:۳۱
کد خبر: ۱۱۸۶۸۸۹
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: شاید در سال‌های قبل نگرانی بابت این موضوع پررنگ‌تر بود اما در شرایط امروز فکر نمی‌کنم مشکل خاصی پیش بیاید.

فریدون معینی، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط خوبی که در تیم ملی حاکم است، اظهار داشت: تیم ملی از نظر مهره و نفرات حاضر در کادر فنی وضعیت خوبی دارد و بهترین‌های فوتبال ایران از جمع لژیونرها و بهترین‌های لیگ در تیم ملی حضور دارند و این موضوع همه ما را امیدوار می‌کند که بتوانیم در 4 بازی پیش روی مان نتایجی را بگیریم که به جام جهانی صعود کنیم.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: در دور رفت شرایط خاصی بر تیم ملی حاکم بود و در نهایت نتایج خوبی برای ایران رقم نخورد اما در شرایط فعلی همه چیز برای موفقیت تیم ملی آماده است و امیدوارم تیم ملی از وضعیت خاصی که در این بازی ها پیش روی خود می بیند، سربلند بیرون بیاید. ما به لحاظ فوتبالی از تیم های گروه مان برتر هستیم و همین موضوع همه را امیدوار کرده که نتایج خوبی در انتظارمان باشد. نتایجی که در بازی های رفت برای ایران رقم خورد را نباید ملاک و معیار بازی های برگشت بدانیم.

او درخصوص نگرانی‌هایی که درمورد میزبانی بحرین در این بازی‌ها وجود دارد، تصریح کرد: شاید در سال‌های قبل نگرانی بابت این موضوع پررنگ تر بود اما در شرایط امروز فکر نمی کنم مشکل خاصی پیش بیاید. ضمن اینکه اگر ما در زمین بتوانیم بازی هایمان را با موفقیت پشت سر بگذاریم هیچ نیرویی نمی تواند مانع از موفقیت ما شود و تمامی اتفاقات حاشیه‌ای که ممکن است علیه ما ایجاد شود، بی تاثیر خواهد شد. 

معینی در ادامه گفت: علاوه بر توان فنی خوبی که در بچه ها و کادر فنی می بینم، فضای کلی تیم از نظر روحی و روانی مساعد است و همسبتگی خوبی در تیم ملی وجود دارد. ملی پوشان به حساسیت بازی ها کاملا واقف هستند و همدل برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنند و این موضوع می تواند برگ برنده ما در منامه باشد تا بتوانیم صعود کم دردسری را به جام جهانی داشته باشیم.

او درمورد بازی اول تیم ملی برابر هنگ کنگ خاطرنشان کرد: تیم ملی برای صعود به جام جهانی ناگزیر به پیروزی در 4 بازی پیش رویش است. در مقایسه با بحرین و عراق، در دیدار با هنگ کنگ شرایط آسان تری پیش روی تیم ملی ایران است و تقریبا از پیروزی برابر این تیم اطمینان داریم و حتی این موضوع دور از ذهن نیست که با گل های فراوان بتوانیم حریف را از پیش روی برداریم اما این نکته مهم است که نباید با پیروزی پرگل احتمالی در آن دیدار تیم دچار اعتماد به نفس کاذب یا خدای نکرده غرور شود و کار را تمام شده بدانیم. در این بازی ها برای ما برد مهم است و تفاضل گل تاثیری در سرنوشت ما نخواهد داشت، پس فارغ از هر موضوعی باید به فکر این باشیم که در این دیدارها پیروزی برای ایران به ثبت برسد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز