محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

این مسابقه حکم بازی دوستانه را برای تیم ملی دارد/تحت هر شرایطی نباید آرامش‌مان را از دست بدهیم

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۰۷:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۱۸۸۰۰۰
این مسابقه حکم بازی دوستانه را برای تیم ملی دارد/تحت هر شرایطی نباید آرامش‌مان را از دست بدهیم
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی ما از نظر فردی مشکلی ندارد و در تمامی خطوط بهترین‌ها را در اختیار دارد و از این جهت خیال کادر فنی تا حدود بسیار زیادی راحت است.

محمود کلهر در گفتوگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط پیش روی تیم ملی در دور برگشت رقابت های مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: در حال حاضر مجموعه ای از بهترین ها در تیم ملی حضور دارند. تیم ما با حضور لژیونرهای آماده و بهترین های لیگ راهی بحرین شده و با حضور کریم باقری در کنار وحید هاشمیان وزن فنی و روحی و روانی این تیم نیز بالا رفته و مجموعه این عوامل همه ما را امیدوار کرده است که بتوانیم در این بازی ها نتایج لازم را کسب کرده و در نهایت به جام جهانی صعود کنیم.

این پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: من بعید می دانم تیم ما برابر هنگ کنگ مشکل خاصی داشته باشد. شرایط این دو تیم را هرگونه بررسی کنیم تیم ملی ایران یک سر و گردن بالاتر از این حریفش است و به نظر من این دیدار می تواند حکم یک بازی دوستانه و تدارکاتی را برای تیم ما داشته باشد تا به هماهنگی خوبی برای بازی برابر بحرین و عراق برسند.

کلهر در ادامه گفت: تیم ملی ما از نظر فردی مشکلی ندارد و در تمامی خطوط بهترین ها را در اختیار دارد و از این جهت خیال کادر فنی تا حدود بسیار زیادی راحت است اما نگرانی هایی در خصوص هماهنگی این تیم وجود دارد که به اعتقاد من بازی برابر هنگ کنگ فرصت خوب و مناسبی است تا بین مهره های خوب و آماده تیم ملی هماهنگی ایجاد شده و بچه ها خود را برای بازی های بعدی به خصوص دیدار برابر بحرین و عراق آماده کنند.

محمود کلهر در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم ملی در آستانه رقابت های مقدماتی جام جهانی به خبرنگار برنا گفت: در بازی های قبلی تیم ملی یک مقدار در ساختار دفاعی با ناهماهنگی هایی روبرو بود و در بازی های گذشته فضاهای زیادی را به حریف می دادیم اما این موضوع تا حدود زیادی برطرف شده است و تیم ملی با مهره های جدید و تجربه بازیکنان قبلی اش در این فاز شرایط خوبی را کسب کرده است. در خصوص نقطه قوت تیم ملی هم باید بگویم ما در مرکز زمین و همین طور در فاز تهاجمی نیروهای فوق العاده ای داریم که کمتر تیمی می تواند  از این حیث در برابر ما مقاومت کند.

او افزود: با توجه به شرایط فوتبالی خوبی که در حال حاضر در تیم ملی حاکم است موفقیت در این دیدار و بازی های بعدی دور از دسترس نیست. البته در این مسیر مسائل روحی و روانی و حفظ آرامش برای ما خیلی مهم است. بازی ها در بحرین برگزار می شود و ممکن است برخی اتفاقات غیرفوتبالی شرایط را تحت تاثیر قرار دهد. در این مسیر حفظ آرامش و نظم تیمی به ما کمک می کند تا بتوانیم به نتایج لازم در این رقابت ها دست پیدا کنیم. بچه ها باید حواس شان جمع باشد و اسیر جوسازی ها و شیطنت ها نشوند. اگر این موضوع در نظر گرفته شود این تیم ها به لحاظ فوتبالی نمی توانند حریف ما شوند. در این مسیر حضور باقری و هاشمیان می تواند تاثیر زیادی داشته باشد و اجازه ایجاد و بروز حواشی احتمالی را ندهند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز