محمد عمده غیاثی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

قرار گرفتن در جایگاه چهارم المپیک توکیو کمی بلند پروازانه است/ آلکنو به جوان‌ترها خوب فرصت می‌دهد

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۹۴۹۲
قرار گرفتن در جایگاه چهارم المپیک توکیو کمی بلند پروازانه است/ آلکنو به جوان‌ترها خوب فرصت می‌دهد
مربی والیبال گفت: نگاه به جایگاه چهارم در توکیو کمی بلند پروازانه خواهد بود.

محمد عمده غیاثی، مربی والیبال درباره عملکرد تیم ملی ایران در دو هفته سپری شده لیگ ملت‌های والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: عملکرد تیم رفته رفته قابل دفاع‌تر می‌شود. در بازی های نخست به دلیل تعطیلات طولانی مدت آنهم بخاطر شرایط خاصی که کرونا به وجود آورده و در ادامه هم نداشتن بازی‌های تدارکاتی کمی سرگردان بودند. نکته مثبت این بازی‌ها موقعیت خوبی است که سرمربی تیم در اختیار بازیکنان جوان می‌گذارد. این اتفاق خیلی حساب شده است و ولادمیر آلکنو به اندازه از هر کدام بازی می‌گیرد.

او درمورد بازی‌های هفته سوم مقابل (آمریکا- آلمان و صربستان) نیز گفت: بازی های پیش رو سخت تر از 6 بازی قبل است اما در هفته دوم دیگر تیم ما کاملا جا افتاده است. آلکنو شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان پیدا کرده و مطمئن هستم هم بازی های خوبی را شاهد خواهیم بود و هم نتایج مناسبی را به دست خواهیم آورد.

عمده غیاثی در رابطه با نتیجه احتمالی تیم ملی والیبال در المپیک توکیو توضیح داد: نتیجه گرفتن در المپیک هم سخت و هم متفاوت است چرا که همه تیم ها با یک رویکرد مشترک در این رویداد حاضر خواهند شد. در حال حاضر هم همه تیم‌ها نگاه شان به لیگ ملت‌ها مانند بازی تدارکاتی قبل از المپیک است. بنابراین باید منتظر ماند و دید شرایط مسابقات و دیگر عوامل چه اتفاقی را رقم خواهد زد. تیم ایران تلاش خود را به کار گرفته ولی نگاه به جایگاه چهارم در توکیو کمی بلند پروازانه است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز