علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای فوتبال ما بد است که به جام جهانی نرویم/ سوپرجام اولین قهرمانی سال ۱۴۰۰ برای پرسپولیس خواهد بود/ دیدار جذابی در پیش است

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۴۶۹۰
برای فوتبال ما بد است که به جام جهانی نرویم/ سوپرجام اولین قهرمانی سال ۱۴۰۰ برای پرسپولیس خواهد بود/ دیدار جذابی در پیش است
مدافع اسبق پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در این فصل در بهترین شرایط خود هستند.

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس در آستانه دیدار برابر تراکتور در سوپرجام اظهار داشت: پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و می تواند در این دیدار موفق شود. ملی پوشان پرسپولیس با تیم ملی حضور ویژه ای در بازی های اخیر داشته اند و در شرایط بازی قرار دارند و این موضوع می تواند به سود تیم باشد. البته نگرانی هایی درخصوص خستگی ملی پوشان احساس می شود که مطمئن هستم کادر فنی تدابیر لازم را برای این موضوع اندیشیده است و پرسپولیس برابر تراکتور در سوپرجام اولین جام قهرمانی اش در فصل فوتبالی جاری را دشت می کند. پرسپولیس با برد در این بازی می تواند قهرمان شود و این قهرمانی می تواند از نظر روحی و روانی شرایط فوق العاده ای را برای ادامه فصل رقم بزند.

او در ادامه درخصوص وضعیت حریف سرخ‌پوشان در دیدار سوپرجام تاکید کرد: تراکتور هم تیمی است که از نفرات و مهره های خوبی برخوردار است و با توجه به اینکه این تک بازی می تواند یک جام را برای دو تیم همراه داشته باشد تراکتوری ها هم از انگیزه زیادی برای پیروزی برخوردار هستند و این شرایط باعث می شود که پیش بینی شود شاهد بازی زیبایی از دو تیم در این رقابت باشیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درمورد شرایط این تیم در ادامه لیگ برتر گفت: پرسپولیس در لیگ رقابت خوب و شانه به شانه ای با سپاهان به عنوان جدی ترین رقیبش دارد. بارها در صحبت هایم گفته ام که روحیه و حس قهرمانی و شخصیت آن از سال های قبل در این تیم به وجود آمده و به نوعی نهادینه شده است. در این سال ها پرسپولیسی ها با روحیه و جنگندگی خاصی در رقابت با حریفانش حاضر شده و این اتفاق در این فصل هم برای این تیم رخ می دهد و در نهایت به کسب پنجمین جام متوالی در لیگ برتر خیلی خوشبین هستم.

نورمحمدی اشاره‌ای به قرعه پرسپولیس در جام حذفی داشت و تصریح کرد: بازی پرسپولیس و استقلال همیشه مهم است و برگزاری این دربی در جام حذفی حساسیت ها را دوچندان کرده است. پرسپولیس برای کسب همه جام های پیش روی خود حساب ویژه ای باز کرده است. این در حالی است که استقلال هم شانسی در لیگ ندارد و همه تمرکزش را به موفقیت در این دیدار گذاشته، اتفاقی که می تواند جذابیت های دربی را چند برابر کند. به هر صورت در شرایط عادی اگر مشکل غیرقابل پیش بینی رخ ندهد، پرسپولیس می تواند در این دربی هم برنده شود.

مدافع اسبق پرسپولیس درمورد وضعیت خط دفاعی این تیم در آستانه بازی‌های مهم و حساسی که پیش روی این تیم است، به خبرنگار برنا گفت: بازیکنان پرسپولیس در این فصل در بهترین شرایط خود هستند به طوری که حتی در وضعیت خاص و در پست های غیرتخصصی جواب داده اند. به طور مثال وحید امیری یا کمال کامیابی نیا از پست های دیگر به کمک مدافعان آمده اند و فوق العاده بودند یا حتی در یکی دو بازی پرسپولیس سیدجلال را در اختیار نداشته اما بقیه تلاش کرده اند جای خالی او را پر کنند. در حال حاضر هم مدافعان پرسپولیس شرایط خوبی دارند و می توانند با عملکرد خوب شان غیبت نفرات خط دفاع را پوشش دهند. اگرچه در بازی روز یکشنبه پرسپولیس وحید و فرجی را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارند اما چهره هایی مثل نعمتی، آقایی و شیری می توانند در کنار سیدجلال و کنعانی اتفاقات خوبی را برای ساختار دفاعی تیم رقم بزنند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان اشاره‌ای به شرایط تیم ملی در بازی‌های اخیرش در بحرین داشت و در این راستا گفت: توقع ما از تیم ملی همین بود که با اقتدار به مرحله بعدی برویم. تیم ما توان فنی بالایی دارد. شما ببینید ما چه نفراتی را روی نیمکت ذخیره های مان داشتیم. با توجه به مهره هایی که ما داریم می توانیم بگوییم 2 تیم کامل را در اختیار داریم. ان شااله شرایط در مرحله بعد هم به گونه ای باشد که بتوانیم صعود بی دردسری به جام جهانی داشته باشیم. برای ما و فوتبال مان خیلی بد است که به جام جهانی نرویم. 4/5

نظر شما
پرونده ویژه