علی آرزومندی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حضور در المپیک مانند قهرمانی در آسیا است/ پرچمداری صمد برای جامعه بسکتبال افتخار بزرگی به شمار می‌رود

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۷۵۲۲
حضور در المپیک مانند قهرمانی در آسیا است/ پرچمداری صمد برای جامعه بسکتبال افتخار بزرگی به شمار می‌رود
مربی بسکتبال گفت: حضور در مسابقات المپیک مانند قهرمانی در آسیا است.

به گزارش برنا، ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سایر اعضای ستاد تشکیل جلسه داد. که در پایان این نشست اعضای ستاد به این نتیجه رسیدند که صمد نیکخواه بهرامی ورزشکار باسابقه تیم ملی بسکتبال کشورمان به عنوان پرچمدار ایران در المپیک توکیو باشد.

علی آرزومندی، مربی بسکتبال در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: افتخار بزرگی است برای جامعه بسکتبال، البته صمد نیکخواه بهرامی پیش از این هم به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازیهای آسیایی بوده ولی همه می‌دانیم که میدان المپیک اصلا قابل قیاس با هیچ یک از مسابقات نیست. 

او با اشاره به حضور تیم ‌ملی در ژاپن برای برگزاری بازیهای تدارکاتی ادامه داد: ما برای سال ۲۰۰۸ پکن که اولین حضورمان در المپیک بود شرایط و برنامه ریزی بهتری داشتیم. در حال حاضر کرونا و مشکلات اقتصادی که تقریبا همه فدراسیونها با آن درگیر هستند باعث شده است که نتوانیم آن شرایط را این دوره برای تیم مهیا کنیم. اگر کرونا نبود کلی تورنمنت در این فصل وجود داشت که می‌توانستیم با حضور در آنها وضعیت بهتری را برای آماده سازی داشته باشیم. در هر صورت تدارکات بسیار محدود است.

آرزومندی خاطرنشان کرد: حضور در المپیک بسیار سخت است. برای مثال فوتبال ما ۴۰ سال است که نتوانسته سهمیه حضور در المپیک را به دست بیاورد. بسکتبال هم این دوره بعد از چندین سال موفق شد جواز شرکت در توکیو به بگیرد بنابراین کار بزرگی است. به نظرم این اتفاق مانند قهرمانی در آسیاست. همینقدر ارزشمند و دشوار چرا که فقط تعداد محدودی از کشورها در المپیک حضور دارند. برای تیم با وجود همه مشکلات آرزوی موفقیت دارم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز