از سوی فدراسیون؛

معرفی بازیکنان اخلاق انتخابی تیم ملی

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۰:۰۷
کد خبر: ۱۱۹۷۷۲۷
معرفی بازیکنان اخلاق انتخابی تیم ملی
در پایان رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز، دو ورزشکار اخلاق این رقابت ها معرفی شدند و قرار است از سوی فدراسیون تنیس روی میز از آن ها تقدیر به عمل آید.

به گزارش برنا، در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی آقایان کشور که به میزبانی بابل برگزار شد، از سوی محمد قاسم عموئیان سرداور مسابقات آقایان “آریا امیری از کردستان و سعید احمدیان از آذربایجان شرقی” بازیکنان اخلاق این دوره معرفی شدند و قرار است از سوی رئیس فدراسیون تنیس روی میز از این دو ورزشکار تقدیر بعمل آید.

در جداول حذفی مسابقات انتخابی تیم ملی آریا امیری در مرحله نخست با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب نوشاد شد،در مرحله دوم با پشت سر گذاشتن ۴ بر ۱ در مصاف با سعید احمدیان به یک چهارم راه یافته و در یک بازی تماشایی مقابل حمیدرضا طاهرخانی مغلوب حریف شد و از ادامه راه بازماند. امیری با انگیزه در جدول حذفی سوم بار دیگر در رویارویی با نوشاد یک بازی پایاپای از خود به نمایش گذاشت اما در پایان با بدشانسی ۴ بر ۳ مغلوب حریف با تجربه خود شد و در دور پایانی نیز ۴ بر ۰ از سد احمدیان گذشت و با پشت سر گذاشتن آرمان حاجی ئی، در مصافِ نیمه نهایی مقابل حمیدرضا طاهرخانی با نتیجه نزدیک ۴ بر سه مغلوب شد.

همچنین سعید احمدیان در جدول سوم تا پای فینال مسابقات راه یافت اما در خاتمه با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل نوروزی پذیرای شکست شد. در دور اول ۴ بر ۲ در مصاف معدن کن از ادامه راه بازماند.در جدول دوم و چهارم نیز مغلوب امیری در یک هشتم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز