هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان در تعقیب پرسپولیس

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۲۳:۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۱۹۸۵۶۴
سپاهان در تعقیب پرسپولیس
تیم فوتبال سپاهان در تلاش است با پیروزی مقابل فولاد دوباره با قرمزهای پایتخت هم امتیاز شود.

به گزارش برنا؛ دیدار فولاد و سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال یکی از جذاب ترین بازی های این هفته است. سپاهان برای بازگشت به صدر جدول، باید یک عملیات تقریبا غیرممکن را با موفقیت پشت سر بگذارد. پیروزی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان باعث شد که شاگردان یحیی گل‌محمدی به صدر جدول برگردند و سپاهان برای آنکه بتواند صدر جدول را از پرسپولیس بگیرد، چاره‌ای جز برد مقابل فولاد ندارد. اتفاقی که حداقل روی کاغذ، نشدنی به نظر می‌رسد چرا که فولاد در 21 بازی آخرش در اهواز، شکست نخورده و در بازی امشب هم قطعا به دنبال ارتقای این آمار قابل توجه خواهد بود.

تقابل جالب این دیدار نبرد قویترین خط حمله لیگ با دومین خط دفاعی قدرتمند لیگ – بعد از پرسپولیس که 12 گل خورده، فولاد و استقلال با 15 گل خورده صاحب قویترین خط دفاع لیگ هستند – یکی از اتفاقات جذاب این بازی خواهد بود. در حال حاضر فولاد با 34 امتیاز در رده ششم قرار دارد و سپاهان 48 امتیازی تیم دوم جدول است.

در دیگر دیدار این هفته پیکان و نفت مسجد سلیمان هم به مصاف هم می روند. آخرین برد شاگردان تارتار به هفته هجدهم لیگ برمی‌گردد. دیداری که 27 اسفند سال قبل برگزار شد و پیکان با یک گل ذوب آهن را شکست داد. پیکان بعد از آن بازی، در 4 بازی بعدی‌اش پیروز نشد و داستان بازی جنجالی این تیم مقابل سایپا را هم که قطعا در جریان هستید. حالا پیکان امیدوار است در بازی خانگی مقابل نفت، اولین بردش در سال جدید را کسب کند و جای صنعت نفت را بگیرد. آن طرف میدان، فکری هم که هفته قبل اولین باختش با نفت مسجد سلیمان را تجربه کرد با هدف برد مقابل پیکان تیمش را به میدان خواهد فرستاد تا تیم او هم بتواند چند پله در جدول صعود کند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز