محمد نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

زور قلعه‌نویی و تیمش به استقلال نرسید/ پاداش دادن به بازیکنان روحیه آنها را بالا می‌برد

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۸۵۷۰
زور قلعه‌نویی و تیمش به استقلال نرسید/ پاداش دادن به بازیکنان روحیه آنها را بالا می‌برد
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مجیدی کار بزرگی برای استقلال انجام می‌دهد و از نظر روحی بازیکنان را بالا نگه می‌دارد.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: این روزها همه پیشکسوتان استقلال باید از این تیم حمایت کنند چون تیم محبوب مان بیشتر از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارد. استقلال به 3 امتیاز بازی با گل گهر نیاز مبرم داشت و باید حتما این تیم را که با آن در رقابت برای کسب سهمیه است، شکست می داد وگرنه شرایط سخت می شد. استقلال در نیمه اول بازی بسیار خوبی انجام داد و در همان نیمه توانست نسخه گل گهر را بپیچد. مشخص بود که فرهاد مجیدی و دستیارانش به خوبی گل گهر را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناخته بودند و به همین دلیل برتری تاکتیکی خود را دیکته کردند.

او در ادامه گفت: باید به کادر فنی و بازیکنان استقلال تبریک گفت چرا که با وجود مشکلات زیادی که دارند فوتبال خوبی ارایه می دهند و در مقابل تیم قدرتمندی مثل گل گهر با سرمربیگری امیر قلعه نویی در همان نیمه اول کار را تمام می کنند. در نیمه دوم هم استقلال میدان داری کرد و توانست بازی را به خوبی حفظ کند. ضمن اینکه به نظر می رسد خط دفاعی هم تاحدودی ترمیم شده و نسبت به قبل عملکرد بهتری دارد چون بازیکنان در بازی با گل گهر اجازه ندادند خطری روی دروازه استقلال ایجاد شود.

نوری با اشاره به دوئل حساس مجیدی و قلعه‌ نویی افزود: دوئل جذاب این دیدار تقابل مجیدی و قلعه نویی روی نیمکت دو تیم بود که هر دو از بزرگان استقلال هستند. قلعه نویی هم از بزرگترین مربیان فوتبال ایران است اما باید با واقعیت کنار بیاید که زور خودش و تیمش به فرهاد و استقلال نرسید. استقلال یک سروگردن بهتر از گل گهر بود و مجیدی هم با این برد برای سومین بار قلعه نویی را شکست داد و شایستگی های خود را در مربیگری ثابت کرد.

پیشکسوت استقلال درباره پرداخت پاداش به استقلالی‌ها از طرف مجیدی ادامه داد: استقلال مشکلات زیادی دارد اما می بینیم که بازیکنان با جان و دل برای تیم بازی می کنند و باید به آنها هزار آفرین گفت. در این بین نقش فرهاد مجیدی هم بسیار پررنگ است. او توانسته با وجود مشکلات مالی زیاد، تیمش را یکدل و سرپا نگه دارد. الان که باشگاه نمی تواند به بازیکنان پول بدهد چه اشکالی دارد که مجیدی پاداش بدهد؟ خود فرهاد علاقه زیادی به استقلال دارد و می خواهد تیمش را سرپا نگه دارد به همین دلیل پاداش دادن او به بازیکنان قابل تحسین است. مجیدی کار بزرگی برای استقلال انجام می دهد و از نظر روحی بازیکنان را بالا نگه می دارد.

نوری در پایان با اشاره به تقابل استقلال و آلومینیوم گفت: بازی های آلومینیوم اراک را دیده ام و معتقدم تیم بسیار خوبی است. این بازی برای استقلال سخت تر از دیدار با گل گهر خواهد بود چرا که آلومینیوم تیم جنگنده تری است اما امیدوارم شاگردان مجیدی از این دیدار هم با دست پر خارج شوند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز