فولاد خوزستان صفر- پرسپولیس تهران صفر

تقسیم امتیازات در جهنم خوزستان/ جدال نکونام و گل‌محمدی برنده نداشت

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۲۲:۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۲۰۳۱۸۱
تقسیم امتیازات در جهنم خوزستان/ جدال نکونام و گل‌محمدی برنده نداشت
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران به تساوی انجامید.

به گزارش برنا؛ در آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، تیم فولاد خوزستان از ساعت 21:10 میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا امتیازات میان شاگردان جواد نکونام و یحیی گل محمدی در ورزشگاه شهدای فولاد تقسیم شود.

بازی با فشار اولیه فولاد و کسب سه کرنر متوالی شروع شد اما رفته رفته پرسپولیس به خود آمد و بازی حالت متعادل‌تری به خود گرفت ولی دو تیم در خلق موقعیت ناکام بودند. در دقیقه 26 شوت فنی و ناگهانی امید عالیشاه از فاصله 20 متری با اختلاف بسیار اندک بیرون رفت. 10 دقیقه بعد، اعتراض کنعانی‌زادگان به تصمیم داور و شروع سریع بازی توسط فولادی‌ها، باعث ضدحمله خوردن پرسپولیس شد ولی سیدجلال به موقع جلوی حرکت پریرا را گرفت و توپ را دور کرد. این دیدار در نیمه اول به علت فشار بالای بازی هیچ موقعیت خطرناکی نداشت و بازی کاملا در میانه میدان در جریان بود و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

91

نیمه دوم با شرایط متفاوتی شروع شد چرا که پرسپولیس از نتیجه دیدار سپاهان و پیکان اطلاع داشت و می دانست که رقیب اصلی اش برای قهرمانی دو امتیاز از دست داده است. به همین خاطر از همان دقایق ابتدایی نیمه دوم فوتبال هجومی را در دستور کار قرار داد. با این حال بازهم تا وقت استراحت در دقیقه 75 دو تیم نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و دروازه ها به طور جدی تهدید نشد. یحیی گل محمدی که این بازی را به دلیل محرومیت از روی سکوها پیگیری می کرد برای رسیدن به پیروزی وحید امیری و سیامک نعمتی را پس از بهبود مصدومیت شان به زمین فرستاد تا روند هجومی این تیم بهتر شود.

در دقیقه 80 پرسپولیسی ها موقعیت خوبی برای رسیدن به گل برای خودشان ایجاد کردند اما قبل از این که احمد نورالهی به سمت دروازه شوت کند ساسان انصاری روی پای او تکل رفت و یک موقعیت خوب را از شاگردان گل محمدی گرفت. دقایق پایانی با میل هجومی بیشتر تیم فولاد همراه بود و شاگردان جواد نکونام تلاش کردند به گل برتری دست پیدا کنند اما در نهایت این دیدار بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس با این تساوی 55 امتیازی شد و همچنان با دو امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان در صدر جدول باقی ماند.

داور: وحید کاظمی

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان، صالح حردانی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، سینا شاه عباسی (83- مهران موسوی)، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده (86- محمد میری)، آیاندا پاتوسی (86-محمد قاسمی‌نژاد)، محمدرضا عباسی (77- فرشاد احمدزاده)، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب پرسپولیس تهران: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نورالهی، احسان پهلوان، امید عالیشاه (71- سیامک نعمتی)، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر (86- مهدی عبدی) و شهریار مغانلو (59- وحید امیری).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز