مهدی واعظی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حرکت عابدزاده در دربی فراموش نشدنی بود/ لک می‌تواند ستاره این بازی شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۶۹۷۹
حرکت عابدزاده در دربی فراموش نشدنی بود/ لک می‌تواند ستاره این بازی شود
پیشکسوت پرسپولیس گفت: لک دروازه‌بان خوب و باتجربه‌ای است و نشان داده که هرگاه تمرکز بالایی داشته باشد می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

مهدی واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس اظهار داشت: همان طور که انتظار می رفت پرسپولیس در این هفته ها شرایط و وضعیت خوبی از نظر فنی و روحی دارد. این اتفاق باعث شده در بازی های اخیر علاوه بر نتیجه گیری لازم، تیم از نظر فوتبالی هم نمایش خوبی داشته و حالا همه چیز مهیاست تا پرسپولیس در لیگ به قهرمانی پنجم خود رسیده و اتفاق جذابی را برای هوادارانش رقم بزند.

او در آستانه دربی سرخابی‌ها با تاکید بر ویژه بودن این دیدار افزود: این بازی در طول تاریخ همیشه برای دو تیم مهم بوده و در اکثر بازی های دربی شاهد بودیم دو تیم فارغ از نتایج قبلی و شرایط شان در جدول تمام تلاش خود را به کار می گیرند که بهترین نتیجه را در این بازی خاص کسب کرده و برابر رقیب سنتی موفق باشند.

واعظی درباره دربی سرخابی‌ها در جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: هم پرسپولیس در این اواخر نتایج خوبی را کسب کرده و هم استقلال در بازی های اخیرش روند کاری خوبی را در پیش گرفته است. به همین دلیل من فکر می کنم در این دربی، دو نیمه متفاوت را شاهد باشیم. احتمالا در نیمه اول دو تیم با رعایت اصل احتیاط پای در زمین می گذارند و در نیمه دوم هم  احتمالا با توجه به نتیجه ای که در نیمه اول رقم خورده، ممکن است بازی یک طرفه شود. این دیدار، بازی لحظه ها و اشتباهات است و این موضوع می تواند در رقم خوردن نتیجه بازی موثر باشد.

گلر اسبق پرسپولیس از دربی خاطره جالبی دارد که این گونه آن را مطرح کرد: در سال هایی که در تیم پرسپولیس حضور داشتم در یک دربی حراست از دروازه پرسپولیس را برعهده داشتم. آن زمان احمدرضا عابدزاده مربی دروازه بان های پرسپولیس بود. در آن دیدار زمانی که من و وحید طالب لو برای گرم کردن به زمین آمدیم احمدآقا به سمت ما آمد و ما را به سوی تماشاگران دو تیم بود. این اتفاق باعث شد هواداران هر دوی ما را تشویق کنند و فشار زیادی از روی ما برداشته شد و هواداران هم با تشویق ما به هر دو روحیه دادند و این کار جالب عابدزاده که ناشی از تجربه بالای او بود، برای من ماندگار و فراموش نشدنی بود. 

او در ادامه توصیه ویژه‌ای به حامد لک داشت و گفت: لک دروازه بان خوب و باتجربه ای است و نشان داده که هرگاه تمرکز بالایی داشته باشد می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. در این دیدار هم تمرکز اصلی ترین موضوع برای لک محسوب می شود و حامد می تواند در این بازی ستاره باشد و با عملکرد خوب خود تاثیر زیادی در پیروزی قرمزها داشته باشد.

واعظی درخصوص بازگشت رادوشوویچ به جمع سرخ‌پوشان عنوان کرد: بازگشت او به پرسپولیس اتفاق خوبی بود. رادو گلر خوبی است و می تواند به این تیم کمک کند. سوء تفاهمی که بین او و باشگاه پیش آمده بهتر است در فضای دوستانه و خانوادگی حل و فصل شود. اینکه شکایت و پرونده این جور مسائل به فیفا و مراجع قانونی کشیده شود، اتفاق خوبی نیست و به اعتبار ما خدشه وارد می کند. در هر صورت بازگشت او را به فال نیک می گیرم و امیدوارم سوتفاهمات برطرف شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز