بازی‌های المپیک توکیو؛

پاروزنان ایران در پی کسب بهترین نتیجه در توکیو

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۰۹۲۱۵
پاروزنان ایران در پی کسب بهترین نتیجه در توکیو
پاروزنان ایران در پی کسب بهترین نتیجه در توکیو در المپیک توکیو هستند.

به گزارش برنا؛ دو سهمیه از 66 سهمیه کسب شده کاروان ورزش ایران به رشته قایقرانی اختصاص دارد. رشته ای که در ایران ورزشکاران آن همواره از طریق وایلد کارت راهی دهکده بازیهای المپیک می شدند اما المپیک 2008 پکن را می توان یک فرصت تاریخی برای این رشته در ایران به شمار آورد چرا که در این دوره برای نخستین بار پاروزنان کشورمان موفق شدند سهمیه حضور در بازیهای المپیک را به خود اختصاص بدهند. محسن شادی و هما حسینی دو نماینده ایران در رشته روئینگ در المپیک پکن بودند. بانوی پاروزن ایران در بازیهای 2008 پکن پرچمدار ایران و نماینده شایسته بانوی مسلمان ایرانی بود که در نهایت هم موفق شد در جایگاه 28 مسابقات قرار بگیرد. محسن شادی دیگر نماینده کشورمان عنوان 26 مسابقات را از آن خود کرد.

1397052009324235414990844

قایقرانی ایران المپیک 2012 لندن را با چهار نماینده آغاز کرد، حمدرضا طالبیان، آرزو حکیمی در آب‌های آرام و محسن شادی و سولماز عباسی در روئینگ به سهمیه المپیک رسیدند و مسافر لندن شدند اما در پایان نتیجه ای که حاص شد نتیجه ای نبود که باید باشد.

المپیک 2016 ریو اما حال و هوای دیگری داشت قایقرانی فقط با دو سهمیه مهسا جاور در روئینگ و عادل مجللی در آب های آرام راهی مسابقات شد.

مهسا جاور بانوی قایقران ایران در روئینگ تک نفره در دور مقدماتی میلیمتری به عنوان قایق سوم از خط پایان گذشت تا به فینال e راه یابد. وی در این مرحله چهارم شد تا در مجموع رقابتها به عنوان بیست و هفتم دست یابد.

5d5d3cd51683154-7efca026-ddf30afecd18a385

عادل مجللی قایقران دقیقه نودی ایران در ماده کانوکانادایی (بخش آبهای آرام) در ماده 200 متر و در بخش مقدماتی چهارم شد و نیمه نهایی رسید اما در این بخش با رکورد 42زثانیه و 386 هزارم ثانیه ششم شد و از صعود به فینال باز ماند.

نازنین ملایی، در روئینگ تک نفره و علی آقا میرزایی در کایاک یک نفره 1000 متر دو نماینده پارو زن ایران در سی و دومین دوره بازیهای المپیک هستد که باید منتظر ماند و دید چه نتیجه را در توکیو رقم خواهند زد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز