هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال؛

چشم پرسپولیس به دوئل رحمتی و نویدکیا

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۹۲۳۰
چشم پرسپولیس به دوئل رحمتی و نویدکیا
دیدارهای حساس لیگ برتر در هفته بیست و هشتم امشب برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امشب برگزار خواهد شد.

در ادامه سه دیدار از بازی های مهم این هفته را بررسی می کنیم.

پدیده خراسان- سپاهان اصفهان

سید مهدی رحمتی که تیم جوان و جویای نامش در هفته‌های اخیر 9 امتیاز از چهار بازی اخیر خود گرفته این روزها به فکر تکرار نتیجه خوب دور رفتش برابر تیم قدرتمند سپاهان اصفهان این بار در ورزشگاه امام رضا (ع) است.

او که در دور برگشت پرسپولیس تهران را در همین ورزشگاه متوقف کرده در بازی این هفته انگیزه‌های فراوانی برای موفقیت دارد چراکه از یک سو تیمش نیم نگاهی به سهمیه آسیایی خواهد داشت و از سوی دیگر هم تلاش می‌کند تا رتبه ششم فصل قبل این تیم را با وجود خیل عظیم و لشکر جداشدگان این تیم ارتقا دهد و توانایی‌های خود را بیش از پیش به رخ بکشد.

پدیده با رحمتی در دور رفت موفق به کسب پیروزی سه بر یک مقابل سپاهان آن هم در کامبکی بیاد ماندنی با دبل احمد الجبوری و گل امین قاسمی‌نژاد در نقش جهان شد و حالا برابر سپاهانی قرار می گیرد که برای حفظ شانس قهرمانی خود در لیگ‌برتر باید سه امتیاز بازی را از مشهدی‌ها بگیرد. از طرف دیگر سپاهان برای اینکه در کورس قهرمانی بماند و فاصله اش با پرسپولیس بیشتر نشود باید از تیم سیدمهدی رحمتی امتیاز بگیرد تا همچنان جدی ترین تعقیب کننده پرسپولیس باشد.

پیکان تهران- فولاد خوزستان

پیکان و فولاد فردا در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که بازی رفت پیکان و فولاد در اهواز تحت تاثیر اتفاقات قبل از بازی قرار گرفت. جایی که تغییر متراژ زمین چمن فولاد آره‌نا، اعتراض عوامل تیم پیکان را به دنبال داشت و ناظر بازی اعلام کرد عرض زمین 7 متر اضافه شده و نهایتا بعد از خط کشی مجدد زمین، این بازی برگزار شد. فولاد بعد از پیروزی مقابل سپاهان در جام حذفی، امیدوار است از بازی فردا هم نتیجه بگیرد تا رتبه چهارمش در جدول به خطر نیفتد. پیکان هم به دنبال سه امتیاز این بازی است تا در صورت امکان بتواند در جدول صعود کند.

هفته گذشته پیکان با مس رفسنجان به تساوی 1-1 رسید و فولاد با یک گل، ماشین سازی را شکست داد. پیکان با 36 امتیاز در رده نهم قرار دارد و فولاد 39 امتیازی تیم چهارم جدول است.

آلومینیوم اراک- تراکتور تبریز

تقابل جذاب بازی آلومینیوم و تراکتورسازی دیدار علیرضا منصوریان و فیروز کریمی است. در دوره کوتاهی که کریمی سرمربی استقلال بود، منصوریان کاپیتانی آن تیم را برعهده داشت و حالا شاگرد و سرمربی رو در روی هم قرار می گیرند. آلومینیوم در حال حاضر با 37 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و می تواند با کسب امتیازات بیشتر در بازی های باقی مانده حتی شانس قرار گرفتن در رتبه های بالاتر را داشته باشد. در آن سوی میدان تراکتوری قرار دارد با 39 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و هنوز به کسب سهمیه امید دارد. شرایط تراکتور از زمان حضور فیروز کریمی در این تیم تاحدودی بهتر شده و تبریزی ها می توانند با امید به قهرمانی استقلال و قرار گرفتن خودشان در رده چهارم به کسب سهمیه امیدوار شوند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز