در سفر یکروزه مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران به کرمان؛

تقدیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان از زحمات وزیر ورزش و جوانان و ارزوی موفقیت برای تیم المپیک ایران

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۸:۵۴:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۹۶۶۳
تقدیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان از زحمات وزیر ورزش و جوانان و ارزوی موفقیت برای تیم المپیک ایران
سید قاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران طی یک سفر یک روزه به استان کرمان سفر کرد.

به گزارش برنا، سید قاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران طی یک سفر یک روزه به استان کرمان سفر کرد.

در این سفر که با استقبال میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان آغاز شد سردار قاسمی با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تقدیر از تلاشهای دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در بخشهای مختلف ورزش و موضوعات جوانان کشور گفت: امروز ورزش برای تمام ایرانی ها به یک جریان مثبت تبدیل شده و ورزشکاری روی روحیه سلامت، غیرت و حمیت جوانان تأثیر دارد و این روحیه مورد تأکید نگاه دینی ما است.

وی با اشاره به اینکه عرصه المپیک و پارالمپیک را یکی از عرصه های مهم بین المللی برای تبیین دیدگاه فرهنگی، اجتماعی و هویتی جمهوری اسلامی ایران است، برای تیم اعزامی به المپیک و پارالمپیک کشور آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه این دیدار نیز سردار قاسمی ضمن قدردانی از حمایت های حجت الاسلام سلیمانی از عملکرد وزارت ورزش و جوانان به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه خانواده معزز ایثارگ وزارت ورزش و جوانان پرداخت و در پایان این دیدار نیز با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان از زحمات میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان و اقای رویگر مسئول امور ایثارگران اداره کل قدردانی نمود.

در ادامه این سفر سردار قاسمی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای شره کرمان ضمن ادای احترام به مقام معزز شهدای آن شهر با حضور بر مزار مطهر شهید گرانقدر سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن با اهدای گل و نثار فاتحه به روح بلند مرتبه آن شهید یاد او را گرامی داشت.

در برنامه دیگری که در جریان این سفر انجام شد سید قاسم قاسمی با حضور در مراسم تجلیل از خانواده های معزز ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان و تجلیل از زوجهای جوان منتخب برنامه ملی ازدواج آسان به دوران دفاع مقدس اشاره نموده و بیان داشت: دوران دفاع مقدس با توجه به امکانات ارتش عراق دورانی بسیار سخت، حساس و تعیین کننده بود. ; که در جریان آن ایران و جمهوری اسلامی به تنهایی در برابر تمام ابرقدرتهای مستکبر جهان در دوران دفاع مقدس ایستاد.

وی ادامه داد: جانفشانیهای جوانان این مرز بوم در آن روز موجب تثبیت اقتدار و عزت انقلاب و در این روز ها موجب ارامش و امنیت کنونی کشور است اما نباید از این موضوع را فراموش کرد که در کنار رشادتهای رزمندگان، صبر، تحمل و ایثارگری خانواده های شهدا، جانبازان ورزمندگان یکی از جلوه های بی بدیل پایبندی به اسلام، جمهوری اسلامی و رهبری است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران با اشاره به نقش هدایت های مقام معظم رهبری ایشان را به عنوان یک راهنما و رهبری فرزانه، برترین رهبر در دنیا و دلسوزترین پدر برای مردم ماست.

در ادامه این مراسم با اهدای هدایایی از خانواده ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و همچنین چندین زوج جوان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در بخش پایانی این سفر جلسه هماهنگی دومین کنگره یادواره شهدای وررشکار استان کرمان با حضور مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز