مرتضی هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال از تیم قلعه‌نویی سرتر است/ تیم‌ها در هفته آخر لیگ برتر با همه وجود بازی کنند

۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۱۱۹۳۴
استقلال از تیم قلعه‌نویی سرتر است/ تیم‌ها در هفته آخر لیگ برتر با همه وجود بازی کنند
پیشکسوت تیم استقلال گفت: امیدوارم در هفته آخر لیگ برتر شاهد فوتبال پاک باشیم و همه تیم‌ها با تمام وجود بازی کنند.

مرتضی هاشمی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم استقلال تهران اظهار کرد: خوشبختانه استقلال شرایط بسیار خوبی دارد البته فقط از نظر کسب نتیجه. این تیم بعد از شکست در دربی در 10 بازی 9 برد و یک تساوی به دست آورده که نتیجه بسیار خوبی محسوب می شود. شاید اگر استقلال از ابتدای فصل همین شرایط را داشت الان قهرمانی اش در لیگ قطعی شده بود. البته کادر فنی سابق هم برای تیم زحمت کشیدند اما نشد که نتایج خوبی بگیرند. هر وقت تغییری در یک تیم اتفاق می افتد به زمان نیاز هست تا همه چیز هماهنگ شود. 

او ادامه داد: بعد از رفتن فکری بهترین تصمیم بازگشت مجیدی بود چون او در فصل قبل با همین بازیکنان کار کرده بود و شناخت خوبی از آنها داشت. ضمن اینکه فرهاد مجیدی از نظر شخصیت و اسم یک برند برای استقلال است و پشتوانه او محبوبیتی است که پیش هواداران دارد. ضمن اینکه فرهادی که این روزها در استقلال می بینیم با فرهاد فصل گذشته تفاوت زیادی دارد و واقعا از نظر رفتاری بزرگ تر شده است. قبلا هر اتفاقی رخ می داد مجیدی تیم را رها می کرد و می رفت اما الان مانده و با مشکلات و کمبودها مبارزه می کند. مجیدی الان می داند که چشم امید هواداران و بازیکنان به اوست و باید تا جایی که می تواند بماند و در کنار استقلال باشد.

مهاجم اسبق استقلال افزود: مشکلات و کم کاری هایی می بینیم که نگران کننده هستند. استقلال فصل نقل و انتقالات را پیش رو دارد و باید قرارداد 10 بازیکن را هم تمدید کند. همه این اتفاقات هم باید خیلی سریع تر رخ دهند چون دیدار با الهلال را پیش رو داریم و باید تیم به بهترین شکل ممکن برای آن بازی تقویت شود. همه استقلالی ها امیدوارند امسال تیم را خود مجیدی ببندد چون در هر 3 دوره حضورش در استقلال خودش تیم را نبسته و قطعا اگر از ابتدای فصل خودش تیم را ببندد و بازیکنان مدنظرش را به استقلال بیاورد شرایط تیم در طول فصل خیلی خوب می شود.

او با اشاره به نتایج خوب استقلال در هفته‌های اخیر گفت: رابطه خوب با بازیکنان و ارتباط عاطفی که مجیدی با شاگردان برقرار کرده از اصلی ترین عوامل موفقیت آبی ها است. همین پاداش دادن به بازیکنان در شرایطی که باشگاه اوضاع مالی خوبی ندارد باعث شده بازیکنان با جان و دل برای تیم بازی کنند چون می دانند که سرمربی چه کار بزرگی برای تیم انجام داده است.

هاشمی‌زاده با اشاره به تقابل استقلال و گل گهر در جام حذفی بیان کرد: با احترامی که برای آقای قلعه نویی قایلم اما معتقدم این استقلال از گل گهر قوی تر است. با اینکه گل گهر سرمربی بزرگی مثل قلعه نویی دارد که بیشترین قهرمانی را در فوتبال ایران به دست آورده و تجربه بالایی هم دارد اما استقلال این روزها سرحال است و به نظر من قهرمان جام حذفی می شود.

او درباره هفته پایانی لیگ برتر افزود: امیدوارم در هفته آخر لیگ شاهد فوتبال پاک باشیم و همه تیم ها با تمام وجود بازی کنند تا حرف و حدیثی باقی نماند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز