هفته پایانی لیگ برتر فوتبال؛

اوج حساسیت از تبریز تا اصفهان

۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۱۳۰۶۸
اوج حساسیت از تبریز تا اصفهان
هفته پایانی رقابت های لیگ برتر در دوره بیستم با حساسیت بالایی دنبال می شود.

به گزارش برنا؛ در ایستگاه پایانی رقابت های لیگ برتر در دوره بیستم بازی های حساس و ویژه ای برگزار می شود تا در شب آخر این رقابت ها تکلیف تیم های پایین جدول و در خطر سقوط هم مشخص شود.

صنعت نفت آبادان- ماشین‌سازی‌ تبریز 
 
در یکی از دیدارهای این هفته که حساسیت جدولی را شامل نمی شود شاگردان پورموسوی پس از شکست برابر فولاد و حواشی عجیب و غریب آن دیدار، برای حسن ختام کار خود در آبادان مقابل ماشین سازی به میدان می روند. شاگردان اکبرپور که چند هفته قبل سقوط شان به لیگ دسته اول مسجل شد، در بازی اخیر خود برابر پیکان مهدی تارتار هم با شکست پرگل بازی شان را واگذار کردند و حالا در آخرین حضورشان در لیگ برتر در دیداری خارج از خانه در تلاش هستند با نتیجه ای آبرومندانه آماده حضور در لیگ دسته اول شوند.
 
تراکتور تبریز- سایپا تهران
 
بازی مرگ و زندگی برای ساپیا در تبریز رقم می خورد، جدالی که شاگردان اخباری برای بقا در لیگ برتر محکوم به پیروزی برابر تراکتور هستند و امیدوارند نتیجه دیدار ذوب آهن در رفسنجان نیز به سود آنها رقم بخورد. سایپا در حال حاضر با 26 امتیاز و تفاضل گل 11- در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر با اما و اگرهایی روبرو است. حریف امشب سایپا، تراکتوری است که هفته پیش با وجود اینکه در استادیوم آزادی از پرسپولیس پیش افتاد اما در نهایت با کامبک تیم یحیی دست خالی به تبریز بازگشت.
 
ذوب آهن اصفهان- مس رفسنجان 
 
شاگردان مجتبی حسینی در دیداری خانگی، برای بقا در لیگ برتر 90 دقیقه پرالتهابی را پیش روی خود می بینند. این تیم در آخرین بازی خود در دربی اصفهان نتیجه لازم را کسب نکرد و با 2 گل مغلوب سپاهان شد تا دیدار این هفته اش بازی مرگ و زندگی برای این تیم اصفهانی باشد. در آن سوی میدان، این دیدار حساسیت خاصی برای مسی ها ندارد اما بدون شک سایپایی ها از این تیم انتظار دارند با رعایت اصول جوانمردانه در این دیدار به حقوق آنها در روز آخر این فصل احترام بگذارند. ذوبی ها در حال حاضر با 26 امتیاز و تفاضل گل 10- در رده سیزدهم جدول ایستاده اند و علاوه بر پیروزی برابر مس نیازمند لغزش ساپیا برای بقا در لیگ برتر هستند. 3
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز