غلامحسین نوریان:

با حضور دکتر ابطحی صندوقِ حمایت وِجهه و شخصیت پیدا کرده است

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۲۱۳۹۵۹
با حضور دکتر ابطحی صندوقِ حمایت وِجهه و شخصیت پیدا کرده است
غلامحسین نوریان پیشکسوت ارزنده فوتبال کشور معتقد است حضور دکتر ابطحی در صندوق حمایت و اقدامات مثبت وی به صندوق وِجهه و شخصیت داده است.

 

به گزارش برنا؛ نوریان در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: تا چند سال گذشته صندوق برای ما غریبه بود و خدماتش ملموس نبود. با تغییر مدیریت، صندوق همچون خانه مان شده و ما پیشکسوتان شاهد اقداماتی هستیم که به ما فراموش شدگان ورزش روحیه و انگیزه می دهد.

او ادامه داد: برگزاری مراسم های تجلیل یکی از بهترین و تاثیرگذارترین برنامه های صندوق است که نشان دهنده اهمیت و تکریم پیشکسوتان و یادبود آن ها از سوی این مجموعه است.

نوریان تاکید کرد: ما قهرمانان گذشته هم اکنون به توجه و محبت بیشتری نیاز داریم. ما در جوانی وسط گود و مورد توجه مردم بودیم حالا از گود خارج شده ایم، چهره هایمان در هم شده، مردم ما را نمی شناسند و گوشه گیر شده ایم. این اعتنایِ صندوق به ما با برگزاری مراسم های متعدد و گرد هم آوردنمان قشنگ ترین و لذت بخش ترین حمایت است.

او گفت: هم اکنون پیشکسوتان می توانند با غرور به خانوده شان بگویند که فراموش نشده اند و قدر آن ها دانسته شده است. این اتفاق تا کنون نیفتاده بود و حالا با این سنتی که صندوق با مدیریت دکتر ابطحی بنا نهاده عمومیت پیدا کرده است.

نوریان ادامه داد: از زحمات مجموعه و در راس آن مدیریت صندوق کمال تقدیر را دارم و از نگرش و دیدگاه دکتر ابطحی در قبال پیشکسوتان حمایت می کنم.

غلامحسین نوریان متولد اسفند 1313 در تهران است. وی بازیکن و مربی سابق فوتبال بوده است. نوریان 11 بازی ملی در کارنامه خود دارد و بازی‌های خوبش در جام ملت‌های آسیا در کرالای هندوستان (۱۹۵۹) به یادماندنی است.  او با تیم ملی فوتبال در بازی‌های المپیک توکیو (۱۹۶۴) نیز حضور داشت. نوریان فوتبال را از باشگاه تهران‌جوان‌ با مربیگری حسین فکری، آغاز کرد. پس از چند سال، با ادغام تیم‌های تهران‌جوان و دارایی و تشکیل تیم دارایی به این تیم پیوست و مدت‌ها کاپیتان و مربی این تیم بود. او همچنین رئیس فدراسیون تنیس ایران نیز بوده است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز