صالح مخدومی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی بسکتبال ایران از نظر ذهنی خود را آماده باخت نکرده بود/ این تیم باید برای تورنمنت‌های بزرگ پیش‌رو آماده شود

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۱۳۹۶۹
تیم ملی بسکتبال ایران از نظر ذهنی خود را آماده باخت نکرده بود/ این تیم باید برای تورنمنت‌های بزرگ پیش‌رو آماده شود
کارشناس بسکتبال کشور گفت: تیم ملی بسکتبال از نظر ذهنی خود را آماده باخت نکرده بود.

صالح مخدومی، مربی بسکتبال درباره عملکرد تیم ملی کشورمان در سی و دومین دوره بازی‌های المپیک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: واقعیت این است با تیم هایی که در این مسابقات همگروه بودیم بسیار تیم های سطح بالایی بودند. تیم چک به تازگی برای رسیدن به المپیک یک انتخابی خوب را پشت سر گذاشته بود و از آمادگی مناسبی هم برخوردار بود.

او ادامه داد: تیم آمریکا هم نیاز به معرفی ندارد چرا که در دنیا برای خود صاحب نام و سبک است. فرانسه هم به همین شکل و در بازی های این تیم دیدیم که با چه آمادگی و برنامه ریزی قدم در مسابقات گذاشتند. بازیکنان ما خوب ظاهر شدند اما نبود بازی های تدارکاتی به شدت به تیم آسیب زد. شاید اگر المپیک از این لحظه آغاز شود بازی های خیلی بهتری را ارائه بدهیم چرا که به یک آمادگی و شناخت از تیم ها رسیدیم، فرصتی که قبل از المپیک برای تیم فراهم نشد، هرچند با ژاپن و اسپانیا دیدار تدارکاتی داشتیم اما این تعداد بازی برای یک تیمی که می خواهد در المپیک به میدان برود کافی نیست.

مخدومی گفت: 3 باخت را تجربه کردیم که معتقدم اگر قبل از آغاز رقابت ها می توانستیم با صربستان، نیجریه و چند تیم دیگر بازی کنیم قطعا در این المپیک یک برد را کسب می کردیم اما این باخت ها را نمی توان به پای عملکرد بازیکنان نوشت و آنها همه تلاش خود را به کار گرفتند. بازیکنان از نظر ذهنی برای باخت نرفته بودند اما باید واقعیت ها را هم دید. شاهین طبع و کوهیان هم از بهترین های ایران هستند. قطعا نبود بازی های تدارکاتی، نداشتن امکانات لازم در عملکرد آنها نیز موثر بوده است. ما قبل از المپیک فقط در کاپ آسیا بازی کردیم ولی ببینید سایر رقبا در چه تورنمنت‌هایی در اروپا و آمریکا بودند که شرایط ما قابل قیاس با آنها نیست. المپیک تمام شد و بهتر است از همین حالا تیم خودش را برای تورنمنت های بزرگ پیش رو آماده کند تا به موفقیت دست پیدا کند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز