علی موسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال شایسته قهرمانی در جام حذفی است/ امیدوارم آبی‌پوشان برای رقابت با الهلال تقویت شوند

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۱۵۴۴۵
استقلال شایسته قهرمانی در جام حذفی است/ امیدوارم آبی‌پوشان برای رقابت با الهلال تقویت شوند
مهاجم اسبق تیم استقلال گفت: استقلال می‌تواند به فینال برسد و در فینال هم با شکست یکی از دو تیم ملوان یا فولاد قهرمان جام حذفی شود.

علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا درباره شرایط تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: استقلال بعد از قطعی شدن سهمیه آسیایی اش در لیگ تمام حواسش معطوف به جام حذفی بود چون دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ نداشت و استقلالی ها می دانند باید هرطور که شده در جام حذفی قهرمان شوند. همین باعث شد استقلال در بازی آخر مقابل سپاهان بی انگیزه باشد و بازیکنان همه توان و انرژی خود را در آن بازی نگذارند که اتفاقا کار درستی بود. البته استقلال در دیدار با سپاهان هم می توانست برنده باشد اما بازیکنان در استفاده از موقعیت های خود کم دقت بودند.

او با اشاره به دیدار استقلال مقابل گل‌گهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی بیان کرد: استقلال در بازی رفت و برگشت گل گهر را شکست داده اما این دلیل نمی شود گل گهر را تیم ضعیفی بدانیم چون اگر استقلالی ها چنین فکری کنند به مشکل می خورند. استقلالی ها باید این را درک کنند که الان بهترین فرصت است که یک جام به هواداران هدیه بدهند. استقلال اگر در جام حذفی بلغزد و غفلت کند جام را از دست می دهد.

مهاجم اسبق استقلال درباره تقابل امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی گفت: این بازی نباید شخصی شود. مجیدی و قلعه نویی از بزرگان استقلال هستند اما به حکم قرعه مقابل هم قرار گرفته اند. استقلال پر افتخارترین تیم جام حذفی است و این موضوع به بازیکنان انگیزه و اعتماد به نفس می دهد. البته گل گهر هم تیم دست و پا بسته ای نیست و می تواند خطرناک باشد. با این حال من فکر می کنم استقلال می تواند به فینال برسد و در فینال هم با شکست یکی از دو تیم ملوان یا فولاد قهرمان جام حذفی شود.

موسوی با اشاره به نزدیک بودن دیدار استقلال و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: من واقعا نمی دانم باشگاه استقلال چه تدابیری برای آن بازی دارد. الهلال به بهترین شکل ممکن دارد خودش را آماده می کند اما استقلال هنوز نه تنها یک بازیکن نخریده بلکه قرارداد بازیکنان فعلی را تمدید نکرده و سرمربی نمی داند چه کسی را دارد و چه کسی را ندارد. امیدوارم اوضاع سریعتر درست شود و استقلال تقویت شود و با آمادگی به مصاف الهلال برود و در غیر این صورت وضعیت خطرناک خواهد شد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز