مجتبی شیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نتوانستند چوب لای چرخ پرسپولیس بگذارند/ حالا باید به فکر قهرمانی در آسیا باشیم

۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۱۵۹۳۹
نتوانستند چوب لای چرخ پرسپولیس بگذارند/ حالا باید به فکر قهرمانی در آسیا باشیم
مدافع اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این فصل کمترین گل خورده را داشت و یکی از عواملی که باعث قهرمانی و موفقیت این تیم شد، همین موضوع بود.

مجتبی شیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مسابقات لیگ برتر بیستم گفت: انسجام و ساختار قوی باشگاه در این فصل در کنار کادر فنی و بازیکنان خوب دست به دست هم داد تا قهرمانی دیگری در کارنامه سرخ ها به ثبت برسد، اتفاقی را که به همه به ویژه هواداران، اعضای تیم، پیشکسوتان و در یک کلام خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم.

او در ادامه تصریح کرد: در طول فصل به خصوص اواخر بازی ها تلاش های زیادی شد تا چوب لای چرخ پرسپولیس بگذارند و مانع قهرمانی تیم شوند اما همت و تلاش و انگیزه پرسپولیسی ها به گونه ای بود که این اقدامات نتوانست مانع تحقق هدف آنها شده و پرسپولیس را از هدف اصلی اش دور کند. پرسپولیس با شایستگی این قهرمانی را به دست آورد و هیچ بهانه ای نمی تواند این موفقیت تیم گل محمدی را لوث کند.

مدافع اسبق پرسپولیس با تمجید از عملکرد مدافعان تیم در طول فصل افزود: پرسپولیس در این فصل کمترین گل خورده را داشت و یکی از عواملی که باعث قهرمانی و موفقیت شد، همین موضوع بود. به هر حال مدافعان به رهبری سیدجلال حسینی کمترین نوسان را داشتند و توانستند حضور موفق و خوبی را در ترکیب این تیم داشته باشند.

شیری درخصوص مسیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: پرسپولیسی ها پس از گلات قهرمانی باید برای قهرمانی در آسیا آماده شوند. در حال حاضر پرسپولیس از ساختار و شرایط فنی خوبی برخوردار است و با تقویت در یکی دو پست این تیم می تواند برای قهرمانی در آسیا هم قدم های محکمی را بردارد. 

او در پایان درمورد سطح بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: عدم حضور هواداران در این رقابت ها به دلیل بیماری کرونا، از جذابیت های رقابت ها کم کرده بود. درست است که همه تیم ها از انگیزه بالایی در این فصل برخوردار بودند اما در مجموع فکر می کنم کرونا، دوری تماشاگران و هواداران از تیم ها و محرومیت آنها برای حضور در ورزشگاه ها سطح این بازی ها را در مقایسه با فصول قبل پایین تر آورده بود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز