شگفتی‌سازی امامی در MMA؛

کمربند قهرمانی به مبارز ایرانی رسید

۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۰۵:۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۲۲۲۳۴۷
کمربند قهرمانی به مبارز ایرانی رسید
احمدرضا امامی فایتر و قهرمان هنرهای رزمی ایران برای اولین‌‌بار در تاریخ ایران توانست در رشته MMA کمربند قهرمان سازمان بزرگ و معتبر اروپاییKING OF KINGS را دریافت کند.

به گزارش برنا، احمدرضا امامی توانست در یک نبرد نابرابر در کشور ترکیه با شکست دادن حریفی از کشور میزبان و با داوری داورانی از این کشور، این کمربند قهرمانی را به دست آورد. 

با کسب این نتیجه امامی توانست در سازمان اروپایی KING OF KINGS یا همان سازمان KOK FIGHTS با اقتدار رکورد 0-5 را کسب کند و بدین معنی است که مدعیان قدرتمند رزمی نتوانسته‌اند برابر این قهرمان هنرهای رزمی ملقب به چیتای ابرانی موفق باشند. 

IMG_20210821_031634_417

از نکات برجسته مبارزات احمدرضا امامی در این سازمان مطرح اروپایی این است که دو مدعی قدرتمند از کشور روسیه در برابر این مبارز ایرانی قرار گرفتند که یک نفر در کمتر از یک دقیقه ناک اوت شد و دیگری در شب برگزاری مسابقه از مبارزه با او انصراف داد. 

امامی پس از شکست قهرمان سابق سازمان KOK FIGHTS یا KING OF KINGS و دریافت کمربند قهرمانی MMA ضمن تقدیم این کمربند به مردم شریف ایران اعلام کرد که با قدرت خود را برای دریافت کمربند قهرمانی سایر سازمان‌های بزرگ دنیا مانند UFC   LEGEND و ONE CHAMPION آماده می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز