بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس باید جای خالی نورالهی را به شکل مطلوبی پر کند/ نیاز به جذب مهاجم احساس می‌شود/ نهادهای نظارتی چرا ورود نمی‌کنند!

۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۲۲۶۵۲
پرسپولیس باید جای خالی نورالهی را به شکل مطلوبی پر کند/ نیاز به جذب مهاجم احساس می‌شود/ نهادهای نظارتی چرا ورود نمی‌کنند!
مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: تعدادی از باشگاه‌ها با مطرح کردن مبلغ‌ها و قراردادهای نامعقول در فصل نقل و انتقالات بازار را خراب کرده‌اند.

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: مدیریت و مسئولان تیم تا به امروز حضور خوب و پررنگی را در نقل و انتقالات داشته اند و ضمن جذب نیروهای جدید و مورد نیاز کادر فنی با تمدید قرارداد اکثر مهره های اصلی اتفاقات خوبی را تا به امروز رقم زده اند و بدین ترتیب پرسپولیس از شرایط خوبی در این زمینه برخوردار است که در نهایت می تواند شرایط را برای تداوم موفقیت این تیم ایجاد کند.

او افزود: یکی از مهم ترین دغدغه های پرسپولیس در نقل و انتقالات حفظ نیروهای فعلی اش بود و باید تلاش می شد تا اسکلت اصلی تیم حفظ شود، اتفاقی که تا حدود زیادی رخ داده و این موضوع می تواند اتفاق خوبی برای پرسپولیس باشد.

پیشکسوت سرخ‌ها درخصوص اقدامات برخی از باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: متاسفانه تعدادی از باشگاه ها با مطرح کردن مبلغ ها و قراردادهای نامعقول در فصل نقل و انتقالات بازار را خراب کرده اند و شرایط را برای تیم هایی که بودجه های محدود دارد را به هم زده اند. این اتفاق سال هاست در فوتبال تکرار می شود و هر بار صحبت از ورود نهادهای نظارتی به این ماجرا مطرح می شود ولی در عمل اتفاق خاصی رخ نمی دهد. تکرار این موضوع در نهایت به ضرر خیلی از باشگاه ها تمام می شود و دودش به چشم فوتبال ما می رود.

ابوالقاسم‌پور درمورد جدایی احمد نورالهی به خبرنگار برنا گفت: احمد از بازیکنان خوب و تاثیرگذار پرسپولیس در چند فصل اخیر بود و ای کاش شرایطی فراهم می آمد تا او در جمع پرسپولیسی ها حفظ می شد، به هر صورت این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد و بتواند نماینده شایسته ای برای پرسپولیس در خارج از ایران باشد. او یکی از موثرترین نفرات بود و از ارکان قهرمانی تیم محسوب می شد و به طور حتم کادر فنی برای پر کردن جای خالی او تمهیدات لازم را اندیشیده است.

مهاجم سال‌های قبل پرسپولیس با اشاره به وضعیت خط حمله تیم خاطرنشان کرد: پرسپولیس در فصل گذشته مهاجمان خوب و آماده ای داشت که در طول فصل گل های حساس زیادی را برای سرخ ها به ثمر رساندند. پرسپولیس باید به فکر جذب یک مهاجم خوب دیگر باشد تا در کنار مهدی عبدی و عیسی آل کثیر بتواند در فاز حمله و گلزنی شرایط خوبی در مسابقات محتلف داشته باشد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز