علیرضا نادی:

میزبانی‌های بین‌المللی ارتباط والیبال ایران با جهان را تقویت می‌کند

۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۷:۲۳:۴۵
کد خبر: ۱۲۲۲۶۹۷
میزبانی‌های بین‌المللی ارتباط والیبال ایران با جهان را تقویت می‌کند
​کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان معتقد است کسب میزبانی رویدادهای بین‌المللی، ارتباط والیبال ایران با والیبال جهان را تقویت می‌کند.

به گزارش برنا؛ علیرضا نادی، کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان با نگاهی به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در تهران گفت: در این مدت بازیکنان مستعدی با میانگین قدی بالا در تیم نوجوانان دیده‌ام. آینده خوبی برای این بازیکنان پیش‌بینی می‌کنم. حتی اگر موفق به کسب مقام در قهرمانی جهان نشویم آن چه که اهمیت دارد پیگیری و رها نکردن این بازیکنان است.

نادی ادامه داد: اضافه شدن این نوجوانان به استخوان‌بندی تیم بزرگسالان در آینده باید در دستور کار قرار بگیرد. در این رده بازیکنان ممکن است به دلیل کم‌­تجربه بودن روی سکو نروند، همین توجه بیش از اندازه به نتیجه، آنان را دلسرد می‌کند.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال کشورمان با نگاه آسیب‌شناسانه به رده‌های پایه افزود: چیزی که باعث استعدادکشی در این رده می‌شود حضور یکباره نوجوانان و جوانان در تیم‌های ملی بزرگسالان و القای این مفهوم به بازیکن است که ” تو کامل هستی و می‌توانی در رده بزرگسالان حضور داشته باشی.” این اتفاق سنگ بزرگی جلوی پای بازیکن محسوب می‌شود که فرآیند یادگیری را متوقف و او را از اهدافش دور می‌کند. معتقدم بازیکنان باید مرحله به مرحله بالا بیایند.

او در ادامه از ایران به عنوان یک کشور مستعد در کسب میزبانی بین‌المللی یاد کرد و اظهار داشت: امکانات، نیروی انسانی و ظرفیت میزبانی رویدادهای بزرگ را داریم. این میزبانی‌ها و حضور تیم‌های مختلف در کشور باعث حفظ و ارتقای ارتباط والیبال ایران با والیبال جهان می‌شود.

علیرضا نادی از عدم حضور تماشاگران در سالن مسابقات به دلیل اعمال پروتکل‌های بهداشتی از سوی فدراسیون جهانی والیبال ابراز تاسف کرد و بیان داشت: کاش شرایط فراهم بود و تماشاگران نیز می‌توانستند این مسابقات را از نزدیک ببینند. این حضور برای نوجوانان زمانی که در کوران مسابقات از حمایت هواداران بهره‌مند می‌شوند، تجربه بسیار شیرینی بود. امیدوارم روزی فرا برسد که دوباره هواداران به سالن‌های والیبال برگردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز