منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم مظاهری در استقلال ماندنی شود/ قایدی حق داشت به لیگ امارات برود

۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۴۱۸۰
امیدوارم مظاهری در استقلال ماندنی شود/ قایدی حق داشت به لیگ امارات برود
پیشکسوت استقلال گفت: قایدی هم مثل هر بازیکن دیگری حق دارد به فکر پیشرفتش باشد.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: از خریدهای جدید استقلال شناخت زیادی ندارم اما اینکه این نفرات توسط سرمربی انتخاب شده اند خوشحال کننده است چون سالهاست که نفرات استقلال را سرمربی که قرار است تیم را در لیگ هدایت کند، انتخاب نمی کند. تا جایی که می دانم نفرات جدید بازیکنان جوان و آینده داری هستند و حتما انگیزه زیادی برای درخشش در استقلال دارند. آنها باید بدانند پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن کرده اند و باید با تمام وجود برای این تیم بازی کنند. حتما فرهاد مجیدی هم این بازیکنان را زیر نظر داشته و دیده آنها در افکار تاکتیکی اش قرار می گیرند و به همین دلیل جذب شان کرده است.

گلر اسبق استقلال با اشاره به جدایی قایدی از جمع آبی‌پوشان گفت: 4 سال پیش که مهدی در شاهین درخشید می دانستم او روزی فوتبالیست بزرگی می شود و آینده خوبی دارد. قایدی در استقلال زحمت زیادی کشید و در 2 سال اخیر هم در حد و اندازه یک ستاره برای این تیم بازی کرد. قایدی هم مثل هر بازیکن دیگری حق دارد به فکر پیشرفتش باشد و وقتی پیشنهاد خوبی داشته باشد جدا شود و برود. ضمن اینکه رقم پیشنهاد باشگاه اماراتی به قایدی وسوسه کننده بود و او حق داشت به خاطر آینده خود و خانواده اش این پیشنهاد را بپذیرد. او می تواند در لیگی مثل امارات که رو به پیشرفت است بدرخشد و به اروپا برود.

رشیدی با اشاره به جدایی احتمالی مظاهری از استقلال بیان کرد: از جدایی احتمالی مظاهری ناراحت هستم و حیف است که او از استقلال برود. سال گذشته رقابت تنگاتنگ بین او و حسینی باعث شد هر دو دروازه بان انگیزه بیشتری پیدا کنند. مظاهری در اوج پختگی است و حضورش به استقلال کمک می کند.

او درباره دیدار استقلال مقابل الهلال گفت: مشکلات برای این دیدار زیاد است. الهلال مدتهاست بازیکنانش را جذب کرده و به اردو رفته اما تمرینات استقلال هنوز جدی نشده است. کار بسیار سخت است اما امیدوارم فرهاد مجیدی بتواند تا روز بازی استقلال را به شرایط ایده آل برساند و بازیکنان هم با غیرت و تعصب به میدان بروند و هرچه در توان دارند ارایه دهند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز