مهرداد علیقارداشی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بازدید سجادی از اردوی تنیس روی میز روحیه بخش بود/ امیدوارم وزیر ورزش و جوانان از افراد شایسته و کاربلد استفاده کند

۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۵۳۹۵
بازدید سجادی از اردوی تنیس روی میز روحیه بخش بود/ امیدوارم وزیر ورزش و جوانان از افراد شایسته و کاربلد استفاده کند
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تنیس روی میز روحیه بخش بود.

حمید سجادی، وزیر جدید ورزش و جوانان در دولت سیزدهم شروعی جدی در کارش داشت و ساعاتی پس از گرفتن رای اعتماد از مجلس از اردوی تیم ملی تنیس روی میز بازدید کرد.

مهرداد علیقارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: بازدید روحیه بخشی بود هم برای شخص بنده و هم ارکان فدراسیون، دبیر مجموعه، نایب رئیس و سرمربی تیم ملی هم حضور داشتند که بسیار خوشحال شدیم. از آنجایی که این بازدید از قبل برنامه ریزی نشده بود خیلی فرصت نشد که بتوانیم صحبت و گفت و گوی مفصلی را با وزیر جدید ورزش داشته باشیم اما فرصت ارزشمندی برای رشته تنیس روی میز بود چرا که نشان داد قطعا نگاه به این رشته المپیکی در آینده بهتر از گذشته خواهد بود.

او گفت: آقای سجادی روز گذشته هم گویا بازدیدی داشتند از چند مجموعه ورزشی که این قبیل اقدامات نویدبخش روزهای روشنی برای ورزش کشور است. از جناب دکتر رئیسی کمال تشکر را بابت این معرفی و در نهایت انتخاب ارزشمند نمایندگان مجلس داریم به خاطر اعتمادی که به یک فرد ورزشی داشتند. این برای نخستین بار است که یک شخص از خانواده ورزش سکان هدایت وزارت را برعهده می گیرد.

علیقارداشی ادامه داد: البته این تازه ابتدای راه است. انتظار داریم وزیر جدید که از بدنه ورزش است در انتخاب کادر خود نیز دست به انتخاب افراد شایسته و کاربلد ورزشی بزند و مساله مهمی است. برای بخش جوانان هم قطعا باید از متخصصین این حوزه کمک بگیرد تا شاهد توسعه این دو بخش در کشور باشیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: تنیس روی میز رشته المپیکی است و در بازیهای آسیایی هم عملکرد قابل دفاعی را داشتیم. بنابراین این زمینه وجود دارد که در آینده شاهد رشد و توسعه این رشته در سطح کشور باشیم و انتظار داریم حمایت شویم. به ویژه از نظر تجهیزات مشکلاتی وجود دارد که نیازمند حمایت هستیم. در این رابطه در زمینه تولیدات داخلی هم اقدامات موثری صورت گرفته که در صورت تایید فدراسیون جهانی خبرهای خوبی را خواهیم داشت. همه این موارد نیاز به نگاه ویژه و حمایت دارد که امید می رود این اتفاق هم صورت بگیرد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز