ایران- سوریه؛

یوزها به دنبال شروعی امیدبخش

۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۲۷۷۲۶
یوزها به دنبال شروعی امیدبخش
تیم ملی فوتبال ایران امشب به مصافه سوریه می‌رود.

به گزارش برنا؛ شاگردان دراگان اسکوچیچ که در دور قبل رقابت های مقدماتی جام جهانی مقتدرانه و با چهار پیروزی بی حرف و حدیث به مرحله دوم صعود کردند حالا در گام اول خود باید برابر یکی از حریفان تکراری در آسیا، هنر فوتبالی خود را به معرض نمایش بگذارند.

تیم ملی ایران در حالی خود را برای دیدار اول در این مرحله آماده می کند که اگرچه به دلیل محدودیت های کرونایی از انجام دیدارهای دوستانه و تدارکاتی محروم بود اما کادر فنی تیم ملی امیدوار است با تلفیقی از بهترین های لیگ برتر و لژیونرها ترکیب ایده آلی را برای این دیدار انتخاب کرده و گام اول خود را در این مرحله با کسب پیروزی ویژه ای در خانه محکم بردارد.

تیم ملی در شرایطی برای تقابل با سوریه مهیاست که سردار آزمون ستاره دور قبل تیم ملی این دیدار را به دلیل محرومیت از دست داده و غایب بزرگ تیم اسکوچیچ در این بازی محسوب می شود اما با توجه به ستاره هایی که در فاز تهاجمی در خط حمله در لیست تیم ملی دیده می شود هیچ نگرانی از  این بابت برای تیم ملی احساس نمی شود و بدون شک مهاجمان سرحال و با انگیزه ای که در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سرمی برند، می توانند خلا غیبت سردار را به خوبی پر کنند. این در شرایطی است که در آن سوی میدان نیز عمر سوما ستاره سوری ها نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش روبروی ایران نیست تا از این جهت شرایطی تقریبا مشابه برای دو تیم ایجاد شده باشد. 

در شرایطی که لیست نفرات تیم ملی برای این دیدار شامل ترکیبی از بازیکنان منتخب لیگ برتر و لژیونرها را تشکیل می دهد، دست کادر فنی برای چیدمان دلخواهش در این بازی کاملا باز است و می توان پیش بینی این موضوع را داشت که ایران در این دیدار با استفاده از انگیزه جوانان و تجربه قدیمی هایش قادر خواهد بود پیروزی نه چندان سخت و خوبی را در پایان این بازی به نام خود به ثبت برساند.

یکی از مهمترین پوئن ها و امتیازاتی که کادر فنی ایران در آستانه این دیدار از آن سود می برد، بهره گیری از لژیونرهای آماده و با انگیزه ای است که تقریبا همگی در حال حاضر در تیم های خود در شرایط بازی قرار گرفته اند و از درخشش خوبی نیز برخوردار بوده اند، موضوعی که می تواند خیال کادر فنی ایران را بابت این بازی تا حدود بسیار زیادی راحت کند.  

بدون شک هدف اول و آخر ایران در این دیدار ثبت پیروزی خوب و امیدبخش است تا گام اول در مسیر حضور دوباره در مرحله نهایی جام جهانی برای فوتبال ایران محکم برداشته شود تا در ادامه شرایط برای یوزهای ایران هموارتر شود. 

طبق اعلام مسئولان اجرایی این رقابت ها جون میهارا و هیروشی یامائوچی کمک‌های ساتو از ژاپن در این مسابقه هستند و هیرویوکی کیمورا داور چهارم این بازی خواهد بود.

گفتنی است، تیم‌های ملی ایران و سوریه در چارچوب مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز