امروز منتشر شد؛

پیام تبریک داورزنی برای افتخارآفرینی کاروان سردار دل‌ها و قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته

۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۵:۰۹
کد خبر: ۱۲۲۹۰۶۹
پیام تبریک داورزنی برای افتخارآفرینی کاروان سردار دل‌ها و قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته
رئیس فدراسیون والیبال در پیامی افتخارآفرینی کاروان سردار دل‌ها و به ویژه قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته ایران را در بازی‌های پارالمپیک توکیو تبریک گفت.

به گزارش برنا؛ پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک که از دوم شهریورماه در توکیو آغاز شده است، فردا (یکشنبه) به پایان می‌رسد.

کاوران ورزشی پارالمپیک ایران با نام سردار دل‌ها در این رقابت‌ها شرکت کرد و موفق به کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۱ نقره و یک برنز شد و توانست پرافتخارترین کارنامه مدالی خود در طول ادوار بازی‌های پارالمپیک را رقم بزند.

تیم ملی والیبال نشسته ایران نیز امروز با شکست روسیه برای هفتمین بار قهرمان پارالمپیک شد. ایران در حال حاضر در جایگاه دوازدهم جدول این بازی‌ها قرار دارد و جایگاه نهایی کشورمان فردا پس از پایان بازی‌ها مشخص می‌شود.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران در پیامی افتخارآفرینی کاروان سردار دل‌ها (شهید عالی مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی) و به ویژه قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در بازی‌های پارالمیک توکیو را تبریک گفت که متن آن به قرار زیر است:

بِسم الله الرحمن الرحیم

عمکلرد کاروان ورزشی جانبازان و معلولان ایران اسلامی در بازی‌های پارالمپیک توکیو 2020 با دلاوری و افتخار آفرینی ورزشکاران همراه بود تا بهترین عملکرد ایران را در تاریخ این بازی‌ها رقم بزند.

بی تردید حضور با اقتدار و ارزشی کاروان سردار دل‌ها در این دوره از بازی‌ها و کسب 12 مدال طلا، 11 مدال نقره و یک نشان برنز، و قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته ایران ثمره مدیریت منسجم کمیته ملی پارالمپیک و تلاش و کار فراوان فدراسیون‌های ورزشی تابعه است.

این موفقیت به نمایندگی از خانواده بزرگ والیبال ایران به تک تک مدال آوران، کادرفنی و سرپرستی، خانواده قهرمانان، مسئولان و دست اندرکاران کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان و دیگر فدراسیون‌های مرتبط و مردم ورزش دوست ایران تبریک می‌گویم.

از خداوند متعال توفیق روز افزون این عزیزان را مسئلت دارم و ان شاءالله که همچنان در مسیر سربلندی ایران اسلامی، زیر سایه الطاف حق تعالی موید باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز