رمضان صالحی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هدف‌مان تکرار قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است/ در توکیو با اقتدار طلایی شدیم

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۱۰۲۵
هدف‌مان تکرار قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است/ در توکیو با اقتدار طلایی شدیم
عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: در بازی‌های پارالمپیک توکیو عملکرد خوبی داشتیم و در نهایت هم قهرمان شدیم‌.

تیم ملی والیبال نشسته ایران در دیدار پایانی مسابقات پارالمپیک توکیو به مصاف روسیه رفت و توانست با حساب 3 بر یک به پیروزی برسد و با اقتدار قهرمان شود.

رمضان صالحی، عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان درباره کسب هفتمین طلای والیبال نشسته در پارالمپیک به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: قطعا پرواضح است که از نظر کمی و کیفی این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار می شود. قرعه های خوبی به تیم ما خورد و ما هم بازی های خوبی را انجام دادیم و در نهایت موفق شدیم با اقتدار روی سکوی قهرمانی باستیم.

او ادامه داد: این پنجمین طلای ما با والیبال نشسته در پارالمپیک بود. امیدوارم که در مسابقات پیش رو هم اگر توفیق حضور در تیم ملی را داشتم این نتیجه مطلوب را تکرار کنیم. در حال حاضر هدف جدی ما حضور پرقدرت در بازی های آسیایی 2022 و در کنار آن حضور موفق در جام باشگاه های آسیا با مس کرمان است.

صالح با اشاره به بازی فینال خاطرنشان کرد: خیلی ها منتظر بودند بازهم به مصاف بوسنی برویم اما نشد و در نهایت در فینال مقابل روسیه قرار گرفتیم. روسیه هم تیم خوبی است و قبلا در بازی های تدارکاتی با هم بازی کرده بودیم. از رقیب خود شناخت داشتیم و خوشبختانه نتیجه درخوری را رقم زدیم. 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز