معصومه اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

انصراف مهرام به سود بسکتبال بانوان نیست/ قهرمانی هدف شیمیدر خواهد بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۱۵۷۲
انصراف مهرام به سود بسکتبال بانوان نیست/ قهرمانی هدف شیمیدر خواهد بود
بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر گفت: انصراف تیم مهرام به سود بسکتبال بانوان نیست.

مراسم قرعه‌کشی 12 تیم حاضر در لیگ برتر بسکتبال بانوان چندی پیش برگزار شد. بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته مسابقات این رقابته ا از روز چهارشنبه 31 شهریور به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

معصومه اسماعیل‌زاده، بازیکن شیمیدر درباره برگزاری این دوره از بازی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: سال گذشته با وجود کرونا هم بازی‌های دشواری را سپری کردیم و هم در عین حال سطح مسابقات از نظر فنی سطح بالایی بود. امیدوارم که امسال هم شاهد این اتفاق باشیم. این فصل هم به دلیل وضعیت کرونایی مسابقات به صورت متمرکز خواهد بود و تهران هم باز میزبانی مسابقات است ولی با این حال انتظار می رود شاهد رقابت های زیبایی باشیم.

او با اشاره به قرعه‌کشی مسابقات اضافه کرد: ما در گروه نخست مسابقات با تیم های گروه بهمن تهران، امرتات تهران، بانوان شهر گرگان، سپهرداد تهران و ای‌زی بسکتبال همگروه هستیم و در گروه دوم هم تیم هایی چون مهرام تهران، اکسون تهران، پالایش نفت آبادان، پاز تهران، ستاد گاز تهران، فولاد مبارکه سپاهان حضور دارند. هر 12 تیم جزو بهترین های بسکتبال هستند و برخلاف صحبت هایی که وجود دارد و عنوان می شود که قهرمان مسابقات از حالا مشخص است، فکر می کنم بازی های سخت و در عین حال زیبایی را در پیش خواهیم داشت. هدف ما از ابتدا قهرمانی است و در این زمینه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

اسماعیل زاده درمورد انصراف مهرام از حضور در سوپرلیگ گفت: بسیار متاسف و ناراحت شدم. مهرام، شیمیدر، نامی نو و ... همانطور که گفتم جزو تیم ها و اسپانسرهای مطرح در این رشته به شمار می روند ولی متاسفانه مانند نامی نو که منحل شد حالا امسال مهرام هم انصراف داده و این اصلا به سود بسکتبال بانوان نیست. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز