بهروز یاری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری برنا:

کشتی در سراشیبی سقوط است/ مدال‌های به دست آمده در جام مدوید قابل دفاع نیست

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۳۱۲۴
کشتی در سراشیبی سقوط است/ مدال‌های به دست آمده در جام مدوید قابل دفاع نیست
پیشکسوت کشتی کشور گفت: مدال‌های به دست آمده در جام مدوید بلاروس جای دفاع ندارد.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید روزهای 19 تا 21 شهریورماه در شهر مینسک کشور بلاروس برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط پیمان نعمتی و عباس فروتن صاحب مدال نقره شد و کیان محمودجانلو و امیرحسین فیروزپور هم به مدال برنز دست پیدا کردند.

بهروز یاری، پیشکسوت کشتی آزاد درباره عملکرد آزادکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: ابتدا تبریک می‌گویم به کشتی‌گیرانی که در این مسابقات موفق شدند روی سکو بروند اما اگر نگاهی به رقبای حاضر در این ‌مسابقات بیاندازید متوجه خواهید شد که مسابقات از نظر حضور کشتی‌ گیران مطرح و غیره سطح بالایی نداشته است. بنابراین نمی‌توانیم بگوییم چون این تعداد مدال گرفتیم پس حتما عملکرد قابل دفاعی هم داریم. در گذشته کشتی‌گیران ما عازم جام مدوید می‌شدند، رقابت‌های سختی را پشت سر می‌گذاشتند و بعضا روی سکو هم می‌رفتند و آن مدال قابل دفاع بود چون مقابل حریف سرسخت به دست آمده بود.

او با اشاره به تغییر کادر فنی تیم ملی آزاد قبل از حضور در مسابقات جهانی نروژ گفت: به زودی هم مسابقات جهانی را در پیش داریم اما در اوزان پایین خیلی نباید امید به کسب مدال داشته باشیم. کشتی ما متاسفانه در سراشیبی سقوط است. فرقی هم ندارد مربی عوض کنیم یا نه، این اتفاق رخ داده اما فکر نکنید قرار است اتفاق خاصی رخ بدهد. تمام مربیان ایرانی هم اگر هدایت این تیم را برعهده بگیرند بیشتر از 5 درصد قابلیت تاثیرگذاری نخواهند داشت، حالا فرقی ندارد آن مربی چه کسی است. من آرزوی موفقیت دارم اما واقعیت این است دیگر کشتی گیر شاخصی نداریم و قهرمانان حاضر هم سال‌های پایانی دوران قهرمانی را طی می‌کنند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز