پرسپولیس ایران یک- استقلال تاجیکستان صفر

ترابی فرشته نجات پرسپولیس/ شاگردان یحیی در تاجیکستان جشن صعود گرفتند

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۰:۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۲۳۳۶۰۹
ترابی فرشته نجات پرسپولیس/ شاگردان یحیی در تاجیکستان جشن صعود گرفتند
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با غلبه بر استقلال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش برنا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان از ساعت 19:30 امروز در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاجیکستان به مصاف هم رفتند و پرسپولیس توانست با تک گل مهدی ترابی به پیروزی برسد تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

بازی با حملات پردامنه پرسپولیس آغاز شد و شاگردان گل‌محمدی در دقایق ابتدایی مسابقه چندین بار توپ را به روی دروازه استقلال ارسال کردند که خط دفاعی تیم میزبان در دفع حملات پرسپولیس هوشیار بود و مانع از خلق موقعیت جدی شد. نخستین شوت به سمت دروازه در دقیقه 15 توسط مهاجم تاجیکستانی زده شد که حامد لک به راحتی توپ را در اختیار گرفت و موج بعدی حمله پرسپولیسی‌ها آغاز شد. در دقیقه 28 مهدی ترابی ضربه ایستگاهی تیمش را به صورت زمینی و تمرین شده برای مهدی عبدی ارسال کرد که او در زدن شوت ناکام بود. در دقیقه 39 ارسال کرنر به روی دروازه پرسپولیس و ضربه سر هانانوف توسط حامد لک مهار شد. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه نخست با تساوی به پایان برسد.

777

در نیمه دوم هم شاگران یحیی گل محمدی همان روال نیمه اول را دنبال کردند و با استفاده از گردش توپ و نفوذ از جناحین به دنبال رسیدن به دروازه حریف بودند اما در رسیدن به گل توفیقی به دست نیاوردند تا سرمربی سرخ پوشان در 10 دقیقه پایانی مجبور شود قدرت تهاجمی تیمش را با به میدان فرستادن پاکدل و آل کثیر بیشتر کند. با حضور این دو بازیکن شرایط پرسپولیس متفاوت شد و این تیم حملات گسترده تری را روی دروازه میزبان پی ریزی کرد اما این حملات آنقدر زهردار نبود که تیم بتواند به آنچه می خواهد دست پیدا کند. در دقیقه 89 پرسپولیس می توانست به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه روی زمین مهدی ترابی را مدافع استقلال از روی خط دروازه برگشت داد تا این حمله نماینده ایران به جایی نرسد. بالاخره در دقیقه 90 ترابی خیال هواداران پرسپولیس را راحت کرد و با ضربه ای با پای چپ از گوشه محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد تا سرخ پوشان ایران به گل برتری دست پیدا کنند و در تاجیکستان جشن صعود بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز