یوونتوس- میلان؛

بهار روسونری، خزان بیانکونری

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۳۴۸۰۵
بهار روسونری، خزان بیانکونری
در چهارچوب رقابت‌های هفته چهارم سری آ ایتالیا، یوونتوسی‌ها در آلیانس تورین از تیم میلان پذیرایی خواهند کرد.

به گزارش برنا؛ فرداشب از ساعت 23:15 در چهارچوب رقابت‌های هفته چهارم سری آ، یوونتوسی‌ها در آلیانس تورین از میلان پذیرایی خواهند کرد. یوونتوس با استخدام دوباره آلگری به دنبال بهار در تورین بود اما فصل جدید فوتبال مانند خزان برای آن‌ها شروع شد. رونالدو از یوونتوس رفت تا حالا مانند دورانی که رئال را ترک کرده بود، ناکامی‌های یووه را به عدم حضور او نسبت دهند اما مساله چیز دیگری است. ویدیویی از آلگری و کیه‌لینی در یکی از بازی‌های ابتدایی فصل منتشر شد که حالت روحی مستاصل سرمربی تورینی‌ها را نشان می‌داد و مکالمه او با کیه‌لینی با این مضمون: واقعا تیم مشکل دارد!

یووه در این سال‌ها آن قدر برای خود اعتبار کسب کرده که حتی اگر افت کند هم کسی آن‌ها را تیمی درجه دو یا ضعیف در نظر نگیرد اما آلگری باید تحت هر شرایطی شاگردانش را به مسیر موفقیت برگرداند. آن‌ها هنوز نه به ترکیب اصلی خود رسیده‌اند و نه بازی‌شان به سبک بازی‌های دوران اول حضور آلگری شباهت دارد. برد مقابل میلان اما می‌تواند یک جهش خوب برای بازگشت به چرخه رقابتی سری آ باشد.

در سمت مقابل میلانی‌ها در فصل نقل و انتقالات نه تنها تقویت نشدند که 2 ستاره اصلی خود را از دست داده‌اند. ماینیان درون دروازه البته تا اینجای کار خوب کار کرده اما در میانه میدان مشخص نیست تونالی می‌تواند وظایف چالهانغلو را برعهده بگیرد یا خیر. شرایط کلی میلان اما مانند فصل گذشته است. یک شروع خوب و با انرژی که احتمالا با توجه به درگیری این تیم در رقابت‌های اروپایی و خستگی بازیکنان، با افت تدریجی همراه شود زیرا آن‌ها نیمکت چندان قدرتمندی ندارند. برد میلان مقابل یوونتوس می‌تواند از لحاظ روحی به شدت شاگردان پیولی را تقویت کند.

برخلاف نتایجی که دو تیم در یک دهه اخیر گرفته‌اند، این بار می‌توان گفت میلان شانس برد بیشتری دارد اما انگیزه بازیکنان یوونتوس و احتمالا تغییرات تاکتیکی آلگری را نباید دست‌ کم گرفت.

در 15 بازی اخیر میلانی‌ها تنها 2 برد کسب کرده‌اند. یک برد با نتیجه 3-0 در ماه می گذشته و یک بارهم در جولای 2020. هر 2 بازی در چهارچوب رقابت‌های سری  برگزار شد. یوونتوس درصدد کسب اولین برد خود در رقابت‌های سری آ است و میلان به دنبال حفظ رکورد صددرصد برد. میلان با رم و ناپولی به طور مشترک 9 امتیاز دارد و در بالای جدول به سر می‌برد. یوونتوس اما با کالیاری و اسپتزیا به طور مشترک یک امتیاز دارد و در رده پانزدهم قرار گرفته. رتبه‌ای که باور حضور یوونتوس در آن برای اهالی فوتبال بسیار دشوار است.

ترکیب احتمالی میلان: ماینیان – کیائر – توموری – فلورنزی – تئو هرناندز – بن ناصر – سالماکرز – براهیم دیاز – لئائو - ربیچ

ترکیب احتمالی یوونتوس: شزنی – دلیخت – بونوچی – پلگرینی – دنیلو – مک‌کنی – لوکاتلی – ربیو – برناردسکی – موراتا – دیبالا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز