جام جهانی فوتسال؛

مسیر ایران در ادامه راه چگونه خواهد بود؟

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۲۳۴۸۱۵
مسیر ایران در ادامه راه چگونه خواهد بود؟
دیدار تیم ملی فوتسال مقابل آرژانتین تکلیف مسیر شاگردان ناظم‌الشریعه در ادامه جام جهانی فوتسال را مشخص خواهد کرد.

به گزارش برنا؛ عصر روز گذشته تیم ملی فوتسال ایران مقابل آمریکا قرار گرفت و در یک بازی نسبتا برتر توانست حریف خود را شکست دهد و صعود خود را قطعی کند. دیدار بعدی ایران، دوشنبه برابر آرژانتین برگزار می‌شود. دیداری مهم در راه تعیین مسیر برای رسیدن به فینال.

در حال حاضر ایران در رده دوم گروه F قرار دارد و با آرژانتین هم‌امتیاز است. آرژانتینی‌ها البته تفاضلی بسیار خوب دارند و بیش از 2 برابر ایران گل زده‌اند. آن‌ها در رنکینگ جهانی هم 2 پله از ایران بهتر هستند و در رده سوم قرار گرفته‌اند. بالاتر از ایرانی که در رده پنجم قرار گرفته.

در گروه یک، قزاقستان و ونزوئلا در صدر قرار دارند، در گروه دوم روسیه و گواتمالا بهتر از دیگران کار کرده‌اند، در گروه سوم پرتغال و مراکش شانس بیشتری برای صعود دارند، در گروه چهارم برزیل و چک در رده اول و دوم حضور دارند و در گروه پنجم هم اسپانیا و ژاپن در صدر هستند.

شاگردان ناظم‌الشریعه اگر در بازی روز دوشنبه برنده شوند با تیم رده دوم گروه پنجم (احتمالا ژاپن) قرار می‌گیرند در صورت پیروزی هم روسیه محتمل‌ترین حریف برای ایران خواهد بود. در این سمت جدول سخت‌ترین حریف روسیه و برزیل خواهند بود.

در صورتی که ایران نتواند آرژانتین را شکست دهد در سمت دیگر جدول کار خود را ادامه خواهد داد. اولین حریف احتمالا گواتمالا (یا مصر) خواهد بود و پس از این دیدار قزاقستان در انتظار بازیکنان تیم ملی است. سخت‌ترین حریفان در این قسمت از جدول هم اسپانیا و پرتغال خواهند بود.

ایران تا اینجای کار تیمی قدرتمند نشان داده و هر دو سمت جدول سختی‌های خاص خود را دارد اما بازی مقابل آرژانتین نشان خواهد داد عزم تیم ملی برای قهرمانی چقدر جزم است. آیا ایران به عنوان صدرنشین گروه ششم بازی‌ها را ادامه خواهد داد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز