با انتشار پیامی؛

مدیر آبی‌ها خداحافظی کرد

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۱:۲۹
کد خبر: ۱۲۳۸۴۶۴
مدیر آبی‌ها خداحافظی کرد
مدیرعامل سابق آبی‌ها از استقلالی‌ها خداحافظی کرد.

به گزارش برنا، احمد مددی با انتشار پیامی ضمن خداحافظی با هواداران باشگاه استقلال و قدردانی از دکتر سجادی، وزیر محترم ورزش و جوانان، برای مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال آرزوی موفقیت کرد. در پیام مدیرعامل سابق استقلال آمده است:

تغییرات جزء جدایی ناپذیر چرخه مدیریت است و به مثابه چوب دو امدادی است که بایستی به هم تیمی بعدی سپرده شود. خرسندم که نزدیک به یک سال به عنوان مدیرعامل در کنار باشگاه بزرگ استقلال بودم و افتخار خدمتگزاری به هواداران شریف و بزرگ که سرمایه‌های اصلی و واقعی باشگاه هستند را داشتم.

وظیفه خود می‌دانم ضمن عرض خسته نباشید به همکاران عزیزم در باشگاه استقلال که در این مدت بی چشم داشت و با تمام توان برای سربلندی استقلال تلاش کردند، از جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان نیز تشکر و قدردانی نمایم.

همچنین برای جناب آقای آجرلو مدیرعامل محترم باشگاه و اعضای جدید هیات مدیره آقایان عبدالهی، افضلی، مظلومی و مومنی آرزوی موفقیت و سرافرازی دارم. 

در پایان بار دیگر از هواداران عزیز باشگاه استقلال تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم استقلال بزرگ در کنار هواداران روزهای شیرین و پرافتخار خود را تکرار کند.

احمد مددی

3 مهرماه 1400

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز