با ریاست علی نژاد؛

هفدهمین جلسه کمیسیون اصلی ماده ۵ برگزار شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۹۷۴۳
هفدهمین جلسه کمیسیون اصلی ماده ۵ برگزار شد
​نشست هفدهم کمیسیون اصلی موضوع ماده ۵ به ریاست دکتر مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز تشکیل شد.

به گزارش برنا؛ هفدهمین جلسه کمیسیون اصلی موضوع ماده ۵ به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و با حضور جمشید تقی‌زاده معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌ها، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، فرهاد نیکوخصال مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها و دبیر کمیسیون اصلی موضوع ماده (۵) و مجید شهیدی مدیرکل حراست در سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه دستورالعمل ضوابط فنی و تخصصی باشگاه‌ ورزشی در رشته‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی و دستورالعمل شرایط اختصاصی تاسیس و درجه‌بندی باشگاه‌های ورزشی تنیس با حضور مسئولان فدراسیون‌های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پس از بازنگری و بررسی‌‌های انجام شده توسط مسئولین فدراسیون‌ها و تصمیم کمیسیون ماده ۵ دستورالعمل تاسیس باشگاه‌های ورزشی کوهنوردی و صعودهای ورزشی و همچنین تنیس مورد تایید اعضا قرار گرفت.

دستورالعمل‌های مذکور از سوی وزارت ورزش و جوانان به ادارات کل استانی و از طریق فدراسیون‌ها به هیاتی استانی جهت اجرا، ابلاغ خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز