لیگ برتر والیبال ساحلی؛

فینالیست‌ها امروز معرفی می‌شوند

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۲۴۰۴۰۹
فینالیست‌ها امروز معرفی می‌شوند
رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان امروز با چهار مسابقه پیگیری می‌شود تا تکلیف تیم‌های فینالیست مشخص شود.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور 8 تیم از روز گذشته (چهارشنبه) به میزبانی بندرعباس آغاز شد.

در روز اول پس از انجام 8 بازی، تیم‌های موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا بهشهر، هورسان رامسر و شهداب یزد با برتری مقابل حریفانشان راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند و تیمهای سروقامتان بابل، مقاومت گلساپوس یزد، پیکان بندر دیر و رعد پدافند تهران نتوانستند به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا کنند.

در رقابت‌های امروز مرحله نیمه‌نهایی، موج سواران ساحل نوشهر با تیم شهداب یزد روبرو می‌شود و در دیگر بازی پای فینال هم ساوانا بهشهر و هورسان رامسر در دربی مازندرانی‌ها به میدان می‌روند. 

همچنین برای تعیین مقام‌های پنجم تا هشتم هم امروز سروقامتان بابل با رعد پدافند تهران و مقاومت گلسا‌پوش یزد با پیکان بندر دیر مسابقه می‌دهند.  رقابت تیم‌ها از ساعت 16 آغاز خواهد شد و به صورت دو مسابقه برگزار و در صورت تساوی کار به گلدن ست کشیده می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز