۶ سال از بامداد تلخ ۹ مهر گذشت؛

روزی که پرسپولیس ۱۰ نفره شد!

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۴۰۵۳۴
روزی که پرسپولیس ۱۰ نفره شد!
مهرماه برای پرسپولیسی‌ها بوی غم دارد؛ بوی خداحافظی با کاپیتان ناکامی که در 30 سالگی و در ناباوری چهره در نقاب خاک کشید و پرسپولیسی‌ها را 10 نفره کرد.

به گزارش برنا؛ بامداد 5 شنبه 9 مهر 1394 خبر تلخی دست به دست چرخید، خبری که خیلی دوست داشتیم مثل خیلی از شایعات تکذیب شود اما این اتفاق رخ نداد و خبر فوت کاپیتان شماره 24 سرخ ها خیلی زود تایید شد تا شوک بدی فضای فوتبال به خصوص پرسپولیس را فرا بگیرد. شماره 24 پرسپولیس ناباورانه رفت تا غم بزرگی روی شانه های پرسپولیسی ها سنگینی کند و  پرسپولیسی را که سال های سال با پیراهن قرمز در مستطیل سبز دیده بودیم به یک باره سیاه پوش شود!

پیراهن مشکی که به رنگ عشق و قهرمانی پرسپولیس بدل شد! هادی رفت اما با پروازش دست پرسپولیسی ها را گرفت تا این تیم را از جای خود بلند کند. پرواز هادی به آسمان، انگیزه ای را به شاگردان آن سال های برانکو تزریق کرد تا برای شادی روح کاپیتان شان هم که شده از جای بلند شوند و مسیر جذابی را برای اوج گیری در فوتبال ایران پیش بگیرند.

پرسپولیس بدون کاپیتان شماره 24 خود تا آستانه قهرمانی هم رفت اما قسمت آن بود سال اول خبری از جام برای دوستان هادی در پرسپولیس نباشد اما انگیزه ای که خداحافظی ناگهانی و تلخ او به پرسپولیسی ها داد، این تیم را رو به جلو فرستاد تا از مهر تلخ 1394 تا به امروز پرسپولیس بدون هادی اما با یاد او در تمامی بازی ها در دقیقه 24 یک نفس برای تکرار قهرمانی هایش بجنگد.

کوچ شماره 24 ابدی پرسپولیس 6 ساله شد و از آن روز کابوس‌وار تا به امروز پرسپولیسی‌ها به یاد کاپیتان ناکام خود قهرمانی‌ها و موفقیت های خود را با او و دیگر ستاره‌های فقید از جمله مهرداد اولادی، مهرداد میناوند، علی انصاریان و.... به اشتراک می‌گذارند.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز