لیورپول- منچسترسیتی؛

پپ - کلوپ، راند اول

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۳:۲۲:۰۴
کد خبر: ۱۲۴۱۳۹۸
پپ - کلوپ، راند اول
لیورپول امشب در آنفیلد میزبان منچسترسیتی است.

به گزارش برنا؛ سیتی زیر نظر گواردیولا آن قدر شخصیت پیدا کرده که مانند همیشه روی پایش بایستد و از همین ابتدای لیگ جزیره هم دوباره مدعی شناخته شود.

در این چند فصل حضور پپ در لیگ برتر او بیشترین درگیری فوتبالی را با کلوپ داشته و تا انتهای فصل پیش بیشترین شکست را در تمام دوران کاری‌اش را هم مقابل کلوپ تجربه کرده، بیشتر از هر مربی دیگری.

او البته بردهای زیادی هم مقابل کلوپ داشته اما با توجه به سابقه می‌توان گفت نام کلوپ برای پپ مسئله مهمی است. کلوپی که دوباره مدعی شده و می‌خواهد ثابت کند قهرمانی لیورپولی‌ها در لیگ برتر یک اتفاق نبوده.

لیورپول تا این مقطع از فصل همان همیشگی بوده، تیمی موفق در حمله و مطمئن در دفاع. شاید متزلزل‌ترین نمایش آن‌ها را باید مقابل چلسی در نظر گرفت که نتوانستند مقابل تیم 10 نفره موقعیت ایجاد کنند و مقابل برنتفورد هم نتوانستند برد را حفظ کنند. آن‌ها برخلاف فصل پیش حالا دیگر کوهی از مصدومان ندارند اما باید از پس تیم بسیار خوب پپ بر می‌آیند یا خیر.

به دلیل شرایط خوب هر دو تیم و عدم نیاز به ریسک بالا،‌ احتمال تساوی بیشتر از برد یکی از دو تیم است.

***

سیتی در 3 بازی آخر 10 گل به لیورپول زده، لیورپولی‌ها اما تنها 2 بار دروازه رقیب را باز کرده‌اند.

لیورپول در 7 بازی آخر مقابل سیتی تنها یک برد داشته اما پیش از آن 7 بازی، 4 بار پیاپی سیتی را شکست داده.

***

ترکیب احتمالی لیورپول: آلیسون – میلنر – ماتیپ – فن‌دایک – رابرتسون – جونز – فابینیو – هندرسون – صلاح – ژوتا – سادیو مانه

ترکیب احتمالی منچسترسیتی: ادرسون – کایل واکر – دیاز – لاپورت – کانسلو – سیلوا – رودری – ریاض محرز – کوین دی‌بروین – گریلیش - استرلینگ

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز