رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان- نروژ؛

عموزاد و امامی از دور مسابقات کنار رفتند

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۶:۵۴
کد خبر: ۱۲۴۱۴۵۱
عموزاد و امامی از دور مسابقات کنار رفتند
رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی جهان از ساعت 12 امروز و با برگزاری مسابقات مقدماتی اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم در شهر اسلو نروژ آغاز شده است.

به گزارش برنا، در پایان مسابقات مقدماتی اوزان 61 و 74 کیلوگرم رحمان عموزاد و یونس امامی نمایندگان کشورمان از دور رقابت ها کنار رفتند. 

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم رحمان عموزاد در کشتی نخست با نتیجه 5 بر صفر از سد گمزاتگادزی هالیدوف از مجارستان گذشت. وی در دور بعد مقابل توشیهیرو هاسگاوا دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان از ژاپن با نتیجه 9 بر 5 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، عموزاد از دور رقابت ها کنار رفت. 

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور اول با نتیجه 12 بر 2 بایامبادورج انخبایار از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 12 بر صفر از سد نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. امامی در این مرحله مقابل آوتاندیل کنتچادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان با نتیجه 10 بر 1 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، امامی از دور رقابت ها کنار رفت.

نظر شما