نزدیک به ۵۰۰ گل در ۸۷ بازی؛

آمار باورنکردنی مهاجم ۱۳ ساله میلان

۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۴۳۱۵۵
آمار باورنکردنی مهاجم ۱۳ ساله میلان
فرانچسکو کامارا، بازیکن ۱۳ ساله تیم‌های پایه میلان آماری رشک برانیز از خود بر جای گذاشته و در ۸۷ بازی برای ملان توانسته ۴۸۳ گل به ثمر برساند.

به گزارش برنا؛ شیابولاتا موربیدا، یک استعداد در دنیای فوتبال روز گذشته در یک رشته توییت نوشته کامارا که پنحمین سال خود را در میلان می‌گذراند و سال ۲۰۰۸ متولد شده در فصل ۱۸-۲۰۱۷ توانسته در ۴۰ بازی  ۲۴۷ گل بزند و فصل بعد از آن ۱۷۲ گل در ۳۱ بازی. در فصل ۲۰-۲۰۱۹ کامارا در ۱۶ بازی ۶۴ گل زده و در مجموع این آمار عجیب را خلق کرده. البته در سن کامارا بسیاری از بازی‌ها با حضور ۱۱ بازیکن در هر تیم برگزار نمی‌شود و شرایط خاص خود را دارد اما بعید است بازیکنی در سن او بتواند چنین آماری بر جای بگذارد.

از دیگر بازیکنان در سن او در آکادمی میلان می‌توان به فرزند کلارنس سیدورف اشاره کرد اما آمار موربیدا بسیار کامل‌تر از دیگر بازیکنان است. او هفته گذشته در جریان بازی تیم زیر ۱۵ سال میلان توانست با درخشش خود ۳ امتیاز را به حساب میلانی‌ها واریز کند و هر ۲ گل تیمش را به ثمر برساند.

موربیدا البته اعلام کرده پورتیلو و بویان کرکیچ هم در دوران حضورشان در تیم‌های پایه رئال مادرید و بارسلونا آماری بی‌نظیر خلق کرده‌اند اما نتوانستند در ادامه روند خوب خود را حفظ کنند. پورتیلو کسی بود که توانست رکورد گلزنی برای تیم‌های پایه رئال مادرید را از رائول بگیرد اما هیچ‌وقت فوتبالیست بزرگی نشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز