سوژه روز؛

رد پای یک ایرانی در خرید نیوکاسل توسط مالکین جدید

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۰:۰۳:۰۵
کد خبر: ۱۲۴۴۲۹۶
رد پای یک ایرانی در خرید نیوکاسل توسط مالکین جدید
در میان نام مالکین جدید نیوکاسل نام یک ایرانی به نام مهرداد قدوسی (همسر آماندا استیولی، مالک 10 درصد از سهام این تیم) به چشم می‌خورد.

به گزارش برنا؛ 3 روز پیش رسما اعلام شد باشگاه نیوکاسل انگلیس در ازای 300 میلیون پوند به مالکین جدید فروخته شده است. درباره این معامله اعلام شد دولت عربستان در اداره امور دست نخواهد داشت و تنها 80 درصد از سهام نیوکاسل در دست کنسرسیوم سعودی است. 20 درصد باقی‌مانده هم به طور مساوی بین املاک سایمون و دیوید روبن و طرف دیگر یعنی آماندا استیولی، یک تاجر که همسری ایرانی به نام مهرداد قدوسی دارد، تقسیم شده.

آماندا استیولی متولد آپریل 1973 در زمان جوانی فعالیتی در زمینه مدلینگ داشت و هرچه سرمایه از آن طریق به دست آورد را وارد تجارت و بیزینس کرد. چیزی که باعث شد سرمایه‌اش چند برابر شود و در ادامه حتی با توجه به ارتباطش با شیخ منصور، او را به خرید منچسترسیتی ترغیب کند. استیولی از این معامله 10 میلیون پوند کمیسیون دریافت کرد. او در پیشنهاد خرید 49 درصد از سهام لیورپول توسط محمد بن رشید آل مکتوم هم دست داشت که این معامله البته سرانجامی پیدا نکرد.

خود استیولی در سال 2017 قصد داشت برای دومین بار در جریان خرید نیوکاسل حضور داشته باشد که معامله سرانجامی نداشت تا دو روز پیش که در نهایت تلاش سوم باعث خرید شد.

استیولی در سال 2001 پیشنهاد ازدواج با شاهزاده آندرو (فرزند سوم ملکه انگلیس) را رد کرد و سال 2011 با یک ایرانی با نام مهرداد قدوسی، که در شرکت خودش کار می‌کرد، ازدواج کرده است.

قدوسی پس از خرید نیوکاسل توسط همسرش در توییتر از هواداران به شدت تمجید کرد و نوشت: بسیار هیجان زده هستیم که می‌خواهیم این سفر را با شما آغاز کنیم.

قدوسی متولد 1971 است و در سال 2014 به همراه استیولی صاحب فرزندی به نام الکساندر شده‌اند. رسانه‌های غیرفارسی البته هیچ اطلاعی از او ندارند و همه به این مساله اشاره کرده‌اند که جز حساب‌های قدوسی در شبکه‌های اجتماعی،‌ هیچ اطلاعات شخصی از او وجود ندارد. قدوسی یک پروفایل کاملا شخصی در اینستاگرام دارد و آپریل 2020 به توئیتر پیوسته و عمده فعالیت مجازی او هم مربوط به فوتبال بوده است.

گفتنی است، این زوج بیشتر در دوبی اقامت گزیده‌اند اما حالا با توجه به تصمیم جدید در زندگی‌شان و استقبال فراوان هواداران نیوکاسل احتمالا باید در انتظار انتقال زندگی‌شان به انگلیس باشیم.

انتهای پیام/ 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز