علی اکبر یوسفی:

حس خوبی دارم که باعث شدم مادرم خوشحال‌ترین زن روی زمین باشد

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۴:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۴۷۲۹
حس خوبی دارم که باعث شدم مادرم خوشحال‌ترین زن روی زمین باشد
علی اکبر یوسفی گفت: حس خوبی دارم و خوشحالم که به مدال طلا رسیدم و دل مردم کشورمان را شاد کردم. از یک جهت دیگر هم حس خوبی دارم به این دلیل که باعث شدم مادرم خوشحال‌ترین زن روی زمین باشد.

به گزارش برنا، علی اکبر یوسفی، دارنده مدال طلای سنگین وزن رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب عنوان کرد: زحمات زیادی کشیده بودم و با انگیزه و آمادگی بالایی به روی تشک می‌رفتم و مصمم بودم که مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را به دست بیاورم، به همین دلیل با چشمانی باز به مصاف رقبا می‌رفتم و سعی می‌کردم بدون اشتباه کشتی بگیرم و اجازه هر گونه مانوری را از حریفان می‌گرفتم. از طرفی با توجه به تمرینات خوبی که در اردوهای تیم‌ملی و زیر نظر کادرفنی داشتم، از نظر آمادگی جسمانی، روحی، روانی و تنفسی در سطح ایده‌آلی قرار داشتم و توانستم مقابل حریفان نمایش خوبی داشته باشم و به مدال طلای این رقابت‌ها دست پیدا کنم.

دارنده مدال طلای جهان افزودد: همه حریفان خوب بودند و با آمادگی خوبی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند و طبیعتا همه مدعیان هم به دنبال کسب مدال طلا و بهترین نتیجه هستند، اما من آماده‌تر و پرنفس‌تر از همه حریفان بودم و لحظه‌ای به مدالی غیر از مدال طلا فکر نمی‌کردم. از روزی که برای اعزام به این مسابقات انتخاب شدم، تا اولین مبارزه‌ام در این رقابت‌ها و در نهایت در حین مبارزه در فینال فقط به کسب مدال طلا فکر می‌کردم و هیچ مدالی غیر این مدال من را آرام نمی‌کرد. از حالا به بعد هم درصدد خواهم بود تا مدال‌های بیشتری برای کشورمان کسب کنم و انشاءالله بتوانم در المپیک 2024 هم برای کشورمان افتخارآفرینی کنم.

یوسفی در پایان گفت: همان‌طور که اشاره کردم هدف من کسب مدال طلای المپیک است و برای رسیدن به این از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود. در پایان هم جا دارد از تمام هموطنان‌مان که در سالن مسابقات حضور پیدا کردند، از هموطنانی که در ایران و سراسر دنیا عاشقانه کشتی را دنبال می‌کنند و برای موفقیت ما دعا می‌کنند و همه کسانی‌که برای من زحمت کشیدند تا به این مرحله برسم، از کادر فنی تیم‌ ملی و مربیانم، از فدراسیون کشتی و همچنین خانواده‌ام که همواره پشتیبان من بودند و از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. این مدال نیز متعلق به همه مردم ایران است و مدالم را به همه هموطنان عزیزم تقدیم می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز