علی اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

این تساوی جای نگرانی ندارد/ تیم ملی باید تغییر رویه بدهد

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۷۳۱۷
این تساوی جای نگرانی ندارد/ تیم ملی باید تغییر رویه بدهد
پیشکسوت فوتبال بر این باور است از تساوی تیم ملی نباید نگران شد.

علی اصغر مدیرروستا، پیشکسوت فوتبال کشورمان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه رزشی خبرگزاری برنا در مورد بازی اخیر تیم ملی روبروی کره‌جنوبی که با تساوی یک- یک به پایان رسید، اظهار داشت: بازی بدی را در این دیدار از دو تیم شاهد نبودیم. البته به نظرم با وجود این همه ستاره می‌شد عملکرد بهتری برای تیم ما رقم بخورد. در این دیدار اساس کار بازی مستقیم روی دروازه حریف بود و فکر می کنم این موضوع کار را برای خط حمله  ما کمی سخت کرده بود. این در حالی بود که کره‌ای‌ها در این بازی از نظر بازیسازی شرایط بهتری را از خود ارائه دادند و توانستند مالکیت توپ و میدان را بیشتر از آن خود کنند. در مجموع با توجه به این که ما برای دقایقی از حریف عقب افتادیم ولی توانستیم بازی را به تساوی کشانده و از این دیدار حداقل امتیاز را کسب و به صدرنشینی ادامه دهیم که این اتفاق، اتفاق خوب بازی محسوب می شد.

او افزود: انتظار این بود که با توجه به بازی در خانه و بهره‌گیری از ستاره‌های پرتعداد در ترکیب تیم ایران و تمام عواملی که ما را از حریف‌مان برتر کرده بود، بتوانیم در این بازی نمایش بهتری را از خود ارائه داده و به پیروزی برسیم اما این اتفاق رخ نداد. به نظرم ما باید برای بازی‌های دیگر تغییر رویه و تغییر سیستم بدهیم. به نظر من کره در این دیدار بهترین نمایش و عملکردش را در این دوره از بازی‌ها مقابل ایران به نمایش گذاشت و نشان داد برای بازی روبروی ایران از انگیزه‌های ویژه ای برخوردار بود.

مدیرروستا با اشاره به شرایط مهاجمان و فاز تهاجمی تیم ملی به خبرنگار برنا گفت: تیم ملی در حضور ستاره‌هایی مثل سردار آزمون و مهدی طارمی، قوی‌ترین و خطرناک‌ترین خطوط حمله را در اختیار دارد و به این خط حمله امیدهای زیادی می‌رود. البته برابر کره‌جنوبی، سردار بازیکن همیشگی نبود و با این وجود پاس گل هوشمندانه‌ای را برای جهانبخش ساخته و پرداخته کرد. با این تفاسیر اگر سردار در این بازی آمادگی همیشگی‌اش را داشت، می‌توانستیم به پیروزی رسیده و هر سه امتیاز را به دست آوریم.

مهاجم اسبق تیم ملی در مورد این تساوی و نگرانی‌هایی که پس از این نتیجه برای آینده تیم ملی مطرح می شود، اظهار کرد: به نظرم این تساوی نمی تواند نگران کننده باشد. شاید اگر در بازی برابر کره شکست می‌خوردیم، شرایط برای ما سخت و نگران کننده می‌شد اما این تساوی را می‌توان تلنگری برای ما تلقی کرد که ضعف‌ها را شناسایی کنیم و با تغییر رویه و تاکتیک برای بازی‌های بعدی دو امتیازی را که در این دیدار از دست دادیم را جبران کنیم. 

انتهای پیام/ 4

نظر شما
پرونده ویژه