رضا ترابیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

معجزه برای پرسپولیس رخ نداد/ الهلال با یک پکیچ کامل به میدان آمده بود/ یحیی می‌خواست تیمش را از شوک خارج کند

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۴۸۰۷۵
معجزه برای پرسپولیس رخ نداد/ الهلال با یک پکیچ کامل به میدان آمده بود/ یحیی می‌خواست تیمش را از شوک خارج کند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: این که یحیی در مصاحبه اخیرش تمام تقصیرات را به گردن گرفته، می‌تواند به این دلیل باشد که او خواسته است از این طریق بار و فشار روانی را از روی دوش تیم و بازیکنان بردارد و تیمش را از شوک خارج کند.

رضا ترابیان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شکست پرسپولیس برابر الهلال عربستان تاکید کرد: در بعضی از بازی‌ها همه چیز علیه یک تیم می شود و این اتفاق در بازی برابر الهلال برای تیم گل محمدی رخ داد.

او با بررسی دلایل این شکست گفت: بازی عجیبی را در این دیدار از پرسپولیس شاهد بودیم که در آن هیچ کدام از بچه ها در حد و اندازه های خود نبودند. این در حالی بود که دلایل زیادی دست به دست هم داد تا این شکست به پرسپولیس تحمیل شود. این تیم ماه ها از شرایط بازی های رسمی دور بود و بنا به دلایلی امکان برگزاری اردوهای مناسب هم برای این تیم وجود نداشت. ضمن این که پرسپولیسی که 5 سال متوالی قهرمان لیگ شده و حضور در دو فینال لیگ قهرمانان آسیا را نیز تجربه کرده برای دفاع و تکرار این عنوان‌ها نیازمند تقویت است اما نه‌تنها این اتفاق برای تیم رخ نداد بلکه برای این بازی‌ها کنعانی‌زادگان، نورالهی و شهریار مغانلو، که از جمله تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بودند را نیز از دست داد تا مشکلات پرسپولیس برای بازی های بزرگ دو چندان شود.

او افزود: کمبود بازیکن و مهره در پرسپولیس کادر فنی این تیم را مجبور کرده تا در مواقع لزوم از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی استفاده کند که این مساله در کارآیی آنها تاثیرات منفی داشته است. مشکلاتی که متاسفانه بدجایی دست پرسپولیسی‌ها را در پوست گردو گذاشت تا در یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود نتوانند نتیجه لازم را بگیرند.

ترابیان در ادامه در خصوص شرایط الهلال در دیدار برابر پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: در حالی که مشکلات پرسپولیس را گفتم باید به این نکته اذعان کنم الهلال در این بازی یک پکیج کامل را برای موفقیت در اختیار داشت. از امتیاز میزبانی و حضور صددرصدی هوادارانش گرفته تا حضور در کورس بازی‌های لیگ و استفاده از دوجین بازیکن خارجی و ملی پوش و آماده ای که دست کادر فنی تیم را باز گذاشته بود. تمام این عوامل دست به دست هم داده بود تا پیش بینی پیروزی الهلال در این دیدار دور از انتظار نباشد و فقط یک معجزه می توانست پرسپولیس را برای فرار از شکست کمک کند که این معجزه در این بازی برای تیم گل محمدی رخ نداد.

او در مورد عذرخواهی یحیی در نشست خبری‌اش تصریح کرد: همان طور که اشاره کردم عوامل مختلفی در این شکست دخیل بود که قطعا بخشی از آن به کادر فنی برمی گردد اما این که یحیی در مصاحبه اخیرش تمام تقصیرات را به گردن گرفته، می تواند به این دلیل باشد که او خواسته از این طریق بار و فشار روانی را از روی دوش تیم و بازیکنان بردارد و به نوعی با این از خودگذشتگی، پرسپولیس را برای بازگشت به مسیر خوب و آینده ای روشن آماده کند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: این باخت تلخ و سنگین بود اما پرسپولیس می تواند دوباره به سمت آینده ای روشن حرکت کند. امیدوارم با باز شدن پنجره نقل و انتقالات امکان جذب نیروهای خوب برای پرسپولیس فراهم شود تا این تیم در لیگ شرایط خوبی را رقم زده و در فصل بعدی لیگ قهرمانان نیز جبران مافات کند. یحیی مربی کاربلد و باهوشی است و می تواند پرسپولیس را دوباره به قهرمانی و موفقیت برساند.

انتهای پیام/ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز