از سوی مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اعلام شد؛

جزییات برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در جزیره قشم

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۰:۵۳
کد خبر: ۱۲۴۸۵۸۶
جزییات برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در جزیره قشم
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تشریح جزییات برنامه های این مدیریت در هفته تربیت بدنی و ورزش از برگزاری بالغ بر 30 رویداد و مسابقه ورزشی شامل افتتاح سالن بدن سازی و خانه های ورزشی و مسابقات ورزشی در سطح جزیره و حضور در مسابقات ملی و جزایر کشور در این هفته خبر داد.

به گزارش برنا، جلیل حق گویان با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش  به مردم، ورزشکاران، پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان و داوران همه رشته های ورزشی در جزیره قشم و آرزوی سلامتی، موفقیت و سربلندی برای آنها، این هفته را فرصتی گرانبها برای برگشت به فضای شور و شادی ورزشی و رقابت های سالم بعد از یک دوران سخت قرنطینه خانگی و رکود فعالیت های ورزشی  ناشی از شیوع ویروس کرونا دانست.

او یکی از اصلی‌ترین مولفه های ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه  را ورزش خواند و گفت: با نهادینه کردن ورزش در بین عموم مردم می توان به  رسیدن موفقیت در تمام زمینه ها کمک شایانی کرد و پیشرفت و گسترش ورزش، امروزه خود امر به معروف است چرا که با این امر بسیاری از ناهنجاری های جامعه کاهش می‌یابد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش را بهانه ای مبارک برای تقویت و گسترش بیش از پیش ورزش  در میان اقشار مختلف جامعه دانست و افزود: ایجاد شور، هیجان، شادی و حس رقابت سالم درمیان جوانان و ایجاد امید به زندگی و تقویت جسم و روح  در میان بزرگسالان از اصلی ترین آثار نهادینه شدن مقوله ورزش در هر جامعه بشمار می رود.

حق گویان در توضیح جزئیات برنامه های مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در هفته تربیت بدنی و ورزش  به  افتتاح سالن بدن سازی بانوان به صورت اختصاصی و آقایان و چهار خانه  ورزشی جودو، رزمی، یوگا و کودکان  در قشم اشاره کرد و گفت: همچنین در این هفته مسابقات ورزشی در رشته های مختلف شتردوانی، اسب دوانی، شطرنج، والیبال، اسنوکر آزاد، پیاده روی، رزمی، بیلیارد، غواصی و قایقرانی نیز در سطح  جزیره قشم به مناسبت بزرگداشت این هفته برگزار می شود.

به گفته وی شرکت ورزشکاران قشمی در مسابقات کشوری پدل برد و مسابقات فوتسال جام جزایر و اعزام ورزشکاران رزمی کار درسبک های موی تای و کاراته و همچنین در تنیس روی میز به رقابت های انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته تربیت بدنی و ورزش  از سوی مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم بشمار می رود.

برنامه های بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش همه ساله  از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه همزمان با سراسر کشور در جزیره قشم  برگرار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز