زهرا سروی:

فدراسیون جهانی میزبانی مسابقات تفکیک شده تکواندو را به ایران داد

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۹:۲۶:۱۷
کد خبر: ۱۲۴۹۲۱۹
نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به دریافت گزارشات و سطح فنی خوب ما، دومین میزبانی مسابقات تفکیک شده تکواندوی بانوان به ایران داده می شود.

به گزارش برنا، زهرا سروی، نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو در گفت و گو با برنامه ایراندخت درباره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر اظهار داشت: بعد از مدت ها و دوری از مسابقات، هم ورزشکاران و هم مربیان و مسئولین اجرایی شروع بسیار خوبی را داشتند. در این شرایط کشورهای مختلفی را دعوت کردیم و این بسیار ارزشمند است. در رویداد جام فجر که در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار شد، میزبان کشورهای اردن، افغانستان، پاکستان، روسیه و هند و در هشت وزن بودیم. 

او با اشاره به نتایج کسب شده توسط فینالیست ها ادامه داد: در مسابقات آزاد آسیا فینالیست غیرایرانی هم داشتیم. ورزشکاران ما در سال های اخیر به دلیل نداشتن سالن با آمادگی کامل تمرینات خود را دنبال و با عشق و علاقه در این رویداد آماده شدند. با توجه به استقبال شرکت کنندگان و آزاد بودن مسابقات در هر زمین تعداد زیادی بازی برگزار شد و برنامه فشرده ای را داشتیم. میهمانان هم باید از سد ورزشکاران ملی عبور می کردند. ما در سطح لیگ، کشوری و از استان های مختلف نماینده داشتیم. شرایط مسابقات در حد عالی نبود ولی من بسیار راضی بودم.

سروی از قطع شدن نرم افزار در حین بازی ناهید کیانی خاطرنشان کرد: هر خطایی را باید مدیریت و از تکرار آن جلوگیری کرد. من در مسابقات جهانی هم شاهد این موضوع بودم که سیستم دچار اختلال و حتی مسابقات تعطیل شد. در یک مسابقه باید به سمت و سویی رفته که این اشکالات به حداقل برسد. این نواقص مختص کشور ما نیست و در سایر کشورها و رویدادها هم رخ می دهد. 

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو در پایان از برگزاری مسابقات تفکیک شده گفت: برای اولین بار فدراسیون جهانی در نظر دارد تا بخش مسابقات بانوان و آقایان را تفکیک نماید. در این راستا یک کار آزمایشی را به عربستان و در شهر ریاض واگذار کرده است. این مسابقات در سطح بسیار بالا و فقط برای بانوان برگزار می شود. رییس فدراسیون جهانی همچنین این نوید را به کشور داده است که با توجه به دریافت گزارشات و سطح فنی خوب ما، دومین میزبانی را به ایران خواهد داد. امیدوارم این فرصت برای ما مهیا شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز