میثم دلخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هدف ما افتخارآفرینی است/ حاضرم رایگان برای پرسپولیس کشتی بگیرم

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۹۵۹۰
هدف ما افتخارآفرینی است/ حاضرم رایگان برای پرسپولیس کشتی بگیرم
میثم دلخانی اعلام کرد هدفش از کشتی پول و مقام نیست و نگاهش تنها افتخار آفرینی است.

میثم دلخانی، قهرمان وزن 63 کیلوگرم کشورمان در مسابقات کشتی فرنگی جهان، درباره افتخار آفرینی خود به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خدا را شکر که توانستم دست پر برگردم و کنار تیم ملی کشتی فرنگی تاریخ‌سازی کنیم. مسابقات جهانی همیشه سطح بالایی دارد و در وزن من که وزن غیرالمپیکی است تمام مدعیان حضور داشتند.

دلخانی درباره نقش محمد بنا در موفقیت‌ها گفت: بنا رهبر این تیم است و کادر فنی بسیار خوبی داریم. حضرتی،‌ رضایی، جزینی، اخلاقی، بالی تبار، گیوی و تمام مربیان دست به دست هم دادند تا تیم موفق شود. هدف بعدی ما بازی‌های آسیایی و بازی‌های جهانی روسیه است. درباره تغییر وزن تابع کادر فنی هستم و شاید صلاح باشد در وزن غیر المپیکی ادامه دهم.

کشتی‌گیر مدال‌آور کشورمان عنوان کرد: من دانشجوی کارشناسی ارشد مرودشت هستم و بابت این مراسم تشکر می‌‌کنم. ما برای پول و مقام کشتی نمی‌گیریم و هدف ما افتخار است. توقعی نداریم اما امیدوارم به قول‌های داده شده عمل کنند.

دلخانی که یکی از هواداران پروپا قرص پرسپولیس است، در این رابطه افزود: بله بنده پرسپولیسی هستم. کار امسال سخت است و پس از قهرمانی در 5 دوره پیاپی کار آسانی در پیش ندارد. پرسپولیس ستاره ندارد چون یک تیم است و همه برایش زحمت می‌کشند. اگر پرسپولیس تیم کشتی تشکیل دهد حاضرم رایگان در تیم کشتی پرسپولیس حضور پیدا کنم.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز