آلومینیوم اراک- پرسپولیس تهران؛

به وقت انتقام

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۴۰۵۱
به وقت انتقام
تیم یحیی گل‌محمدی برای برگزاری سومین بازی این فصل خود در لیگ برتر در دیداری خارج از خانه باید در اراک روبروی آلومینیوم قرار بگیرد.

به گزارش برنا؛ در ادامه برگزاری روز دوم از هفته سوم لیگ برتر، عصر امروز اراکی ها میزبان پرسپولیس یحیی گل محمدی هستند تا دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس در این شهر بازی مهم هفته را پشت سر بگذارند.

پرسپولیس که با دو پیروزی بازی های خود در لیگ بیست و یکم را آغاز کرده برای ادامه روند موفقیت های خود در این فصل در شرایطی به اراک می رود که جز برد به نتیجه دیگری در این دیدار فکر نمی کند، پیروزی که ثبت آن برای شاگردان گل محمدی از دو جهت مهم است.

قرمزهای پایتخت نمی خواهند از کورس بالانشینان عقب بمانند و به این دلیل از انگیزه زیادی برای پیروزی در دیدار برخوردار هستند، شاگردان گل محمدی در فصل قبل در اراک تنها شکست فصل را متحمل شدند تا جبران مافات و به نوعی گرفتن انتقام از آلومینیوم با سرمربیگری رسول خطیبی انگیزه مضاعفی را برای تیم پرسپولیس ایجاد کند و شاگردان یحیی می خواهند با پیروزی در این بازی با یک تیر دو نشان را بزنند.

در آن سوی میدان آلومینیومی ها که کار خود در این فصل را با تساوی در مشهد برابر پدیده آغاز کردند، در دیدار دوم خود در جدالی پرگل در اراک، موفق شدند فولاد را با 3 گل شکست داده و پیروزی روحیه بخشی را به ثبت برسانند و با روحیه ویژه ای خود را برای تقابل مهم روبروی قهرمان 5 دوره متوالی لیگ آماده کنند.

این دیدار علاوه بر این که بازی مهمی برای پرسپولیسی ها از نظر امتیازی و انتقامی محسوب می شود برای مهاجم جدید سرخ ها هم بازی خاصی تلقی می شود. پرسپولیسی ها در این دیدار در شرایطی باید روبروی آلومینیوم قرار بگیرند که تقابل حامد پاکدل مهاجم سرخ ها که در فصل قبل در اراک توپ می زد، روبروی تیم سابقش و دوستان و همبازیان قدیمی اتفاق جذابی است که می تواند نقطه عطف این دیدار به شمار بیاید، مهاجمی که در فصل قبل با گلزنی برابر پرسپولیس نقش مهمی را در پیروزی تیمش مقابل تیم فعلی خود ایفا کرد. 

با وجود برد پرسپولیس در دیدار اخیرش برابر نساجی، پیش بینی می شود گل محمدی برای بازی تیمش در اراک استراتژی جدیدی را در دستور کار خود دارد و با توجه به شرایط تیمش برابر نساجی و همین طور وضعیت و شرایط حاکم بر حریفش در بازی پیش رو، به ترکیب تیم خود در مقایسه با بازی گذشته اش دست بزند. ایجاد یکی دو تغییر در ترکیب پرسپولیس در اراک محتمل به نظر می رسد و این احتمال دور از ذهن نیست که سرمربی سرخ پوشان تیمش را با آرایش و ترکیب جدیدی در این دیدار به میدان بفرستد.

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ امروز از ساعت 16 در ورزشگاه امام خمینی اراک در حالی برگزار می شود که سیدعلی اصغر مومنی، دانیال باشنده و اسماعیل احمدی به عنوان تیم داوری قضاوت مسابقه را برعهده دارند.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز