سمیرا ایمانی فولادی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بخاطر پورتو قید اسپانیا و فنلاند را زدم/ هدف اصلی ما حضور موفق در جام ملت‌هاست

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۵۴۴۸۸
بخاطر پورتو قید اسپانیا و فنلاند را زدم/ هدف اصلی ما حضور موفق در جام ملت‌هاست
مربی والیبال بانوان گفت: بخاطر علاقه‌ام به تیم پورتو قید حضور در اسپانیا و فنلاند را زدم.

سمیرا ایمانی فولادی، مربی والیبال بانوان، درباره حضور در تیم پورتو پرتغال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خوشبختانه امسال چند پیشنهاد خارجی خوب از کشورهای مانند اسپانیا و فنلاند داشتم که در نهایت چون به تیم پورتو هم علاقه مند هستم تصمیم گرفتم پیشنهاد باشگاه پرتغالی را قبول کنم و قید حضور در دیگر تیم ها را زدم. لیگ پرتغال 6 هفته است که آغاز شده البته تیم پورتو چون به مسابقات جام ملت‌ها اعزام می‌شود در تلاش هستیم هرچه سریع تر کنار تیم باشم. کارهای سفارتم در حال انجام است و احتمالا تا 2 هفته دیگر راهی پرتغال می‌شوم.

او ادامه داد: این فصل به عنوان مربی در کنار تیم ذوب آهن اصفهان بودم هرچند از دیگر تیم های لیگ برتری هم پیشنهاد داشتم اما بخاطر دو فرزندم و دوری مسافت تصمیم گرفتم بازهم در اصفهان بمانم. من سال‌ها در تیم‌هایی مثل گیتی‌پسند، ذوب‌آهن، باریچ اسانس و شهرداری اراک بازی کردم و 12 سال به عنوان بازیکن ثابت در تیم ملی حضور داشتم. همیشه علاقه مند بودم که بتوانم به عنوان یکی از بهترین های این رشته در حوزه زنان در آسیا بازی های خوبی انجام بدهم اما یکسری اتفاقات باعث شد کلا والیبال بانوان سالها دور از میادین باشد و حالا 14 سالی است که باز به روند قبل بازگشته دیگر من بازیکن نیستم. بنابراین تصمیم گرفتم در بخش مربیگری این هدف را دنبال کنم. خوشبختانه امسال این شرایط فراهم شده است و امیدوارم که بتوانم نماینده خوبی از جامعه والیبال در باشگاه پرتغالی باشم.

فولادی در پایان گفت: والیبال پرتغال در مقایسه با ایران بسیار حرفه‌ای تر است. لیگ منظمی دارند، مدام جام های مختلف برگزار می کنند و... ولی در ایران همانطور که اشاره کردم مدتی از میادین دور ماندیم که واقعا باعث افت شدیدی شد. در این 14 سال هم تلاش هایی شده ولی واقعا کافی نبوده که والیبال ما با وجود داشتن پتانسیل های موجود در آسیا جزو سوم تیم برتر باشد و اگر توجه بیشتر شود قطعا اتفاق های خوبی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز